Gz. stageplaats voor een snuffelstage van 1 dag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyrtheJ

Gz. stageplaats voor een snuffelstage van 1 dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 17:55

Hoi, ik zit nu in 3havo & ik moet in februari een dagje bij een bedrijf mee gaan lopen om te kijken wat ik een leuke baan vindt. Ik wil dit natuurlijk graag met paarden doen.
Wil uiteindelijk mijn eigen africhtings/opfokstal beginnen en daar mijn eigen praktijk dierfisiotherapie opzetten.

De precieze datum is nog niet vastgesteld, maar het wordt of vrijdag 16 februari, of maandag 26 februari.

Ik woon in gorinchem, voor dit ene dagje ben ik wel bereid om een stukje met de trein te reizen, mits het echt iets is waar ik van kan leren, en niet alleen de hele dag stallen sta uit te mesten bij wijze van spreken..

Ik zit nu zo'n 8 jaar in de paarden, verzorg inmiddels zo'n 4 jaar 2 ponys, waar ik eigenlijk voor 90% procent de verantwoordelijkheid voor draag. Volg verschillende NH stromingen, maar rijd ook dressuur, doe lange lijnen werk, doe vrijheidsdressuur & dus eigenlijk van alles wat. Voor foto's ed zie profiel.

Heb je een ideetje voor me, of een plek waar ik een dagje mee mag lopen, hoor ik dat graag!!

Boktpony

Re: Gz. stageplaats voor een snuffelstage van 1 dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 09:26

misschien een idee om bij een paardenfysio een dagje mee te lopen? als dat ook je droom is lijkt me dat namelijk een hele bijzondere en leerzame snuffelstage Pling