[GZ] Plekje voor mijn ponytje, omgeving Tilburg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noemy

[GZ] Plekje voor mijn ponytje, omgeving Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 11:33

Ik ben opzoek naar een plekje voor mijn ponytje, het is een shet/welsh kruising (schat ik in) en ongeveer een meter groot. De plek waar hij nu staat is in principe ideaal, midden in het bos, met andere paarden, hij wordt gevoerd en het is goedkoop. Hij staat alleen constant op stal en komt er alleen uit wanneer ik er ben. Voor mij is het een heel eind fietsen en ik heb niet de tijd om er elke dag heen te gaan omdat ik meer tijd kwijt ben om erheen te fietsen dan dat ik daar ben.

Ik stel niet veel eisen, een wei met schuilstal is voor hem al genoeg. Ik wil hem ook best beschikbaar stellen voor kinderen of hij kan dienen als gezelschapspony. Zelf rijdt ik ook met hem met de kar, het zou fijn zijn als deze ook ergens terecht kan maar is geen vereiste. Ik kan zelf eventueel ook meehelpen op stal, bijrijden, uitmesten of wat dan ook. (ik ben zelf 18 jaar, rijdt nu 12 jaar en heb veel ervaring)

het enige probleem is dat het een hengstje is, er is nu verder niet zoveel van te merken, hij is gewoon rustig en tegenover andere paarden laat hij zich in het begin wel even zien maar daarna is het goed. hij staat nu op stal naast een merrietje, zonder problemen. In de lente is hij wel een heel stuk drukker maar nog wel handelbaar. hij is nu 4 en zolang het nog gaat als hengst wil ik hem hengst laten maar nu laten castreren is ook geen probleem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Noemy & Popeye

Noemy

Re: [GZ] Plekje voor mijn ponytje, omgeving Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 19:32

Niemand? Bloos