ruiters voor carroussel gevraagd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kjcm

ruiters voor carroussel gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 10:53

bij onze pensionstal in Uitgeest is er op de Donderdagavond een carrousselgroep actief, van de eigen stal, nu is het probleem dat er een aantal ruiters afhaken omdat ze zogezegd geen zin meer hebben.
mijn schoonvader, eigenaar van de stal, vindt dit heel erg jammer en zou graag zien dat de mensen meer samen doen. hij wil zijn stal met overdekte rijhal openstellen voor ruiters die zich bij onze groep willen voegen (op de donderdagavond) om samen verder te komen met de carrousselgroep...........instructie is aanwezig waar geen vergoeding voor wordt gevraagd!!

iedereen die geinteresserd is in deze mogelijkheid kan mij een pbtje/email sturen voor meer info......

gr. karin winter

Mano88

Re: ruiters voor carroussel gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:30

is het nu de bedoeling dat je met eigen paard komt?

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:30

Even off topic: in een ver verleden heeft mijn toenmalige carrousselgroep nog onderlinge uitwisselingswedstrijden gereden tegen Uitgeest en nog een manege. De manege-eigenaar heeft toen zelfs een van jullie paarden gekocht die we hadden zien meelopen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 22:54

Worden er ook wedstrijden gereden en zo ja in welke klasse? En hoe groot is de rest van de paarden?

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 10:39

het is de bedoeling dat je met je eigen paard komt!!

wij zijn een pensionstal en geen manege, wij hebben geen enkele keer wedstrijden gereden met de carrousselgroep, de manege waar je aan refereert was Hippisch centrum uitgeest!
dit zijn wij dus niet! de stal is een pensionstal waar allemaal privepaarden staan en hier wordt nu de mogelijkheid geboden om iets samen te doen, misschien zijn er ruiters die alleen op een stalletje staan o.i.d. en die graag iets willen ondernemen..............

@ipsilonka de rest van de paarden is verschillend van maat.....als de wens er is kunnen er ook wel wedstrijden gereden worden, oefening baart kunst!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 18:59

Ik twijfel nog hoor, maar ik heb een fjord van 1.51 (die overigens qua tempo prima met de paarden mee komt) Hij gaat eerder harder als dat hij het niet bij kan houden.

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 19:43

@ipsilonka, het zou heel leuk zijn als je mee gaat doen!! we hebben een fellpony lopen, haflinger en verder volgens mij alleen maar nog een paar grotere paarden. maar zeker van mijn zaak ben ik niet helemaal.........................weet je, je moet gewoon eens langs komen op de donderdagavond, het is allemaal erg gezellig.

bambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 19:45

Wat gezellig, als ik een eigen paard had, had ik dit zeker gedaan!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 22:16

Kun je mij een pb sturen hoe laat op donderdag en waar t is? Deze week kan ik niet maar volgende week wel. Kom ik misschien even kijken (twijfelt verder Tong uitsteken )

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:16

ik twijfel ook, heb in het verleden ook al carousel gereden, maar trailer word probleem voor mij.....

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 10:12

@ipsilonka je hebt een pb!