Gezocht: Stalling Omgeving De Steeg, Rheden, Velp, Arnhem...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Gezocht: Stalling Omgeving De Steeg, Rheden, Velp, Arnhem...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 15:46

Hoi!

Ben alvast aan het orienteren voor stalling. Ik ga volgende zomer in De Steeg wonen en wil dan een pony kopen en m'n vriendin die wil in mei d'r pony's ook hierheen halen want die staan nu nog bij d'r ouders, die net over de grens in Duitsland wonen. Dus zoek nu alvast een beetje uit wat de stallingsmogelijkheden zijn in de buurt. Moet op de fietsafstand zijn. Graag info en prijs.

Ik hoor het graag!

Dona

Re: Gezocht: Stalling Omgeving De Steeg, Rheden, Velp, Arnhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:59

Op marktplaats stond laatst een advertentie met stalling in de steeg weet niet of die er nu nog op staat zou je even moeten kijken. Succes met zoeken.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 16:05

Ja klopt heb ik gezien, bedankt voor je reactie! Zal even informeren daar.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 16:08

Weet nog wel een stal vrij in Angeren-Gendt, weet niet of dat ook kan? (Bij Huissen)

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:35

heey Angeren ? bij wie ? ik heb ook ergens in angeren 6 jaar gestaan.
De steeg en omstreken is heel erg duur hoor, ook omdat je daar echt aan de rand van het bos zit.
Angeren is wel lekker goedkoop en bemmel weet ik ook nog wel een leuke stal, niet zo duur...maar weet niet of er plek is.

greetzzzz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:35

--> EA GZ- Diensten

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 15:26

Ja maar ik ga in De Steeg wonen dan, en moet met de fiets te doen zijn Knipoog bedank iedergeval

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:00

Tussen Ellecom en De Steeg zit Biologische Boerderij De Wolfskuil. Die hebben pensionstallen (ik sta er ook). Echter, per 1/1/07 gaan de huidige pachters emigreren en komt er iemand anders in. Die wil de regulier pensionstallen niet in deze vorm voortzetten, maar hij wil een zgn. actiefstal maken. Allereerst voor z'n eigen 8 paarden, maar de bedoeling is dat de pensionklanten die er nu al staan er zoveel mogelijk in mee gaan draaien. (Mijn paard (helaas?) niet, da's een hengst en dat past niet zo). Voor nieuwe klanten is het de bedoeling dat ze in de actiefstal komen.
Huidige stallingsprijs incl. kuil, stro en weidegang is € 175,-. Wat de nieuwe prijs gaat worden voor de actiefstal weet ik niet. Ik weet wel dat ze voor de actiefstal De Maesberg in Arnhem € 250,- per maand vragen.

Mocht je interesse hebben, PB me dan maar.

Verder zit er in De Steeg nog een boer die pensionstalling aanbied. Weet zo even niet meer hoe die heet, maar als je de snelweg afkomt en De Steeg inrijdt is het direct het eerste weggetje rechts en daar de 1e boerderij links.
Er schijnt nog een kleine pensionstal te zijn, dan moet je niet het eerste weggetje rechts, maar het eerste weggetje links maar waar die dan verder zit weet ik niet.

Mogelijkheden genoeg lijkt mij. Succes.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 22:54

Haha dat laatste klopt Knipoog Die van de snelweg direct rechts, eerste boerderij links. Dat is de buurman van de vriend van me ma (waar we dan gaan wonen). En die andere snelweg direct links (heb je eerst een camping, daar gaan we wonen, die camping is van me moeders vriend) heb je iets verder aan de linkerkant ook een stalling zitten ja.