Tussen Ellecom en De Steeg zit Biologische Boerderij De Wolfskuil. Die hebben pensionstallen (ik sta er ook). Echter, per 1/1/07 gaan de huidige pachters emigreren en komt er iemand anders in. Die wil de regulier pensionstallen niet in deze vorm voortzetten, maar hij wil een zgn. actiefstal maken. Allereerst voor z'n eigen 8 paarden, maar de bedoeling is dat de pensionklanten die er nu al staan er zoveel mogelijk in mee gaan draaien. (Mijn paard (helaas?) niet, da's een hengst en dat past niet zo). Voor nieuwe klanten is het de bedoeling dat ze in de actiefstal komen.
Huidige stallingsprijs incl. kuil, stro en weidegang is € 175,-. Wat de nieuwe prijs gaat worden voor de actiefstal weet ik niet. Ik weet wel dat ze voor de actiefstal De Maesberg in Arnhem € 250,- per maand vragen.
Mocht je interesse hebben, PB me dan maar.
Verder zit er in De Steeg nog een boer die pensionstalling aanbied. Weet zo even niet meer hoe die heet, maar als je de snelweg afkomt en De Steeg inrijdt is het direct het eerste weggetje rechts en daar de 1e boerderij links.
Er schijnt nog een kleine pensionstal te zijn, dan moet je niet het eerste weggetje rechts, maar het eerste weggetje links maar waar die dan verder zit weet ik niet.
Mogelijkheden genoeg lijkt mij. Succes.