Omdat ik toch verder wil kijken ben ik opzoek naar stalling. ik zelf sta nu prima maar me paard denk ik niet.
wat zoek ik voor hem en mijzelf:( wat ik graag zou willen wat er bij zit)
Ruime box Weidegang Zadelkast Altijd naar buiten (paddock,bak,enzo.) snachts binnen. Zomers weidegang Rijbak Voeren ( evnt. zelf kopen) (ik moet me paard mais bijvoeren dit graag mee voeren event. zelf kopen)
Prijs: Max 180 euro per maand.
Omgeving: Heerhugowaard,alkmaar,sint pancras,hensbroek, hhw de noord,obdam,ursem, enzo....
dus weet je iets? laat het me weten, ook als je er zelf niet staat is het welkom.
hoi hoi de rede dat ik misschien! weg wil is omdat buc heel erg vee wondjes heb. hij word vaak achterna gezeten en kan helaas niet apart. swinters zal dat anders zijn vandaar dat ik dus heel erg twijfel en alvast rond kijk.
Ben je inmiddels al bij stal sprenkeling en stal broersen gaan kijken??
Als je nog van stal wilt veranderen zou ik dat wel een beetje snel doen. Mijn ervaring is namelijk dat het lastiger is om in de winter een stalling te vinden dan in de zomer.
Je kan natuurlijk ook nog een keer met eigenaar van de stalling waar je nu staat gaan babbelen of Buc echt niet apart mag staan. Desnoods doe je dat met de eigenaar van Buc, misschien komt dat net wat sirieuser over
hoi ho binnekort een gesprek met de eigenaar. heb haar al op de hoogste gesteld. ben inderdaad wezen kijken in heiloo. daar nog even geen mening over voor het geval het bij de verkeerde terecht komt. demelza we hebben het er wel over via msn of pb mocht je meer wille weten haha.
l&R stables? waar is dat? ik ga even google of ik wat kan vinden. buc kan absoluut niet apart staan dat kon ook niet met jeannet haar paard. broersen ben ik nog nie weze kijken wil ik deze week wel even langs.