Gezocht: fijne pensionstalling omgeving Apeldoorn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gezocht: fijne pensionstalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:27

Omdat de huidige pensionstal niet bevalt, zijn we wederom verder aan het kijken. Al zijn we na 3x in 1 jaar verhuizen het wel heel erg zat! We hebben inmiddels een stal op het oog, maar blijven nog even verder kijken om zeker te weten dat we geen voor ons "betere" stal missen.
We hebben al heel erg veel stallen bekeken in de omgeving, maar er zit nauwelijks iets bij dat qua prijs-faciliteiten verhouding in orde is en waar plek is en een hengstje welkom is. Vreemd toch, woon je middenop de Veluwe en dan zijn er nauwelijks betaalbare fijne stallen te vinden!

Wie weet er nog een fijne pensionstal in de omgeving van [plaats], liefst met uitrijmogelijkheden en waar ook een jong en erg braaf hengstje welkom is? Westernrijden moet geen probleem zijn. Eventueel met meerdere stallen vrij, er zijn namelijk meer stalgenootjes op zoek naar een andere plek.

DubbelFun

Re: Gezocht: fijne pensionstalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:35

Hoeveel kilometer wil je uit de buurt zitten en wat heb je al gehad en valt dus af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:48

Een km of 15 is wel te doen, verder dat wordt lastig. Ik woon zelf in [plaats] Zuid, Hoenderloo, Loenen, Eerbeek, Klarenbeek, Lieren, Oosterhuizen, Voorst etc etc...zijn te doen. Wenum Wiesel wil ook wel.

Ik heb zo'n beetje alles denk ik wel gehad. Marktplaats uitgeplozen, de telefoongids doorgespit, Kennissen geraadpleegd. Ik moet t nu denk ik hebben van kleine stalletjes of particulieren...

Wel irritant hoor, zo langzaamerhand ebt t vertrouwen een fijne plek te vinden wel weg... Verdrietig

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 16:02

Otterlo, Ede vind je dus te ver weg.
Want hier zitten er wel aardig wat.

En zelf een adv plaatsen op Marktlaats ??

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 16:08

waar heb je overal al gestaan dan waar je het niet naar je zin had ? als ik vragen mag, ik heb daar tot 30 juni in de buurt van apeldoorn gewoond en ben godsallemachtig blij dat ik uit die omgeving weg ben maar weet wel nog een aantal stallen waarschijnlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:32

JA, Otterlo, Ede is te ver. Ik heb ook een tijd in Otterlo gestaan en was blij dichterbij wat te vinden! Helaas is t lastig, maar meer dan 15km wil ik niet meer. Ik reed toen echt dagelijks 50km en was een uur kwijt per dag aan t rijden er naar toe.

Cavaletti: tja er is echt weinig he!? Als je nog adresjes hebt, dan kan ik kijken of ik ze al heb gehad... Heb inmiddels zóveel gezien dat ik t allemaal bijna niet kan bijhouden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:07

Ilindra: ja die heb ik inderdaad ook gezien, de weg er naar toe is echter wel erg smal, en t zit pal aan de snelweg ver van t bos...dat is voor mij toch wel belangrijk...

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 00:16

Heb je al wat?
Ik hoorde dat er een stel uit Loenen naar Emst komen.
Ik les daar.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 16:30

Veel plezier op jullie nieuwe stalling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:13

Haha...dank je!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:20

Wat is het geworden ??

branco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:45

gezellig bij ons op stal! (= Stal het vossenbroek in emst)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:52

Ehmm, maar dat zit toch ook pal aan de snelweg Verward

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 08:50

Maar wel bij het bos Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:00

tones schreef:

Ik ben er wezen kijken en heb het bos nu niet direct naast de deur kunnen ontdekken, is echt nog wel een eindje rijden....
Het ligt gewoon een paar kilometer verderop aan de andere kant van de snelweg als waar ik nu sta.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:45

Goh, heb je aandelen daar ofzo????????

punto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:55

Je kan bij ons eens navragen. Ik sta bij de dakotamanege bij orderbos. Ligt eraan wat je wilt. nu is er nog een stand vrij en volgens mij aan het eind van de maand komt er ook een box vrij. Ik weet alleen niet of er een wachtlijst is.prijs ligt rond de 160 euro voor een box. Stuur me anders maar een PB als je meer info wil

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:59

Stands? Mag dat nog?

Mitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:55

Ilindra schreef:
tones schreef:

Ik ben er wezen kijken en heb het bos nu niet direct naast de deur kunnen ontdekken, is echt nog wel een eindje rijden....
Het ligt gewoon een paar kilometer verderop aan de andere kant van de snelweg als waar ik nu sta.

Is er bij jullie dan wel bos in de buurt? want als je vlak bij ons staat lijkt t me dat je daar ook een stukje moet rijden naar het bos...

En eerlijk gezegd denk ik dat t bij ons wel goedkoper is qua pensionkosten dan bij jullie, want we hoeven echt niet zoveel te betalen en de accomodatie voor de paardjes is prima in orde. en bovenal de hele dag weidegang Vingers aflikken

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 13:14

Vanaf "ons" ben je met 10 min. in het bos Haha!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:44

tones schreef:
Stands? Mag dat nog?

waarom zou dat niet mogen?

Dakota-Ruiters is niet zo duur, je zou kunnen navragen of je nog terecht kan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:19

Nee, bij ons is absoluut geen bos, maar het verbaasde me te lezen dat er in Emst wel bos zou zijn.
Ik ben nl. op beide stallen wezen kijken en kon bij beide geen bos ontdekken Haha!
Heeft niks met aandelen te maken maar wel alles met eerlijkheid....
In Emst vond ik de omheining een heel stuk minder (vloog een veulen dwars door het draad toen ik kwam kijken), dat samen met de natte buitenbak en de afstand was voor mij een reden er niet te gaan staan.

branco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 22:37

bos is inderdaad in emst ook een stukje rijden, maar je rijd gelijk op zandpaden en na een kwartier/20min ben je echt in het bos en daarvoor hoef je maar 1 weg voor over te steken.
elke stal heeft voor en nadelen natuurlijk, maar ik ben heel erg tevreden over "onze" stal..(emst dus)

kidding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:55

hallo .wil hier wel even op in gaan .Onze buitenbak ligt er nog niet zo lang en we doen er alles aan om het te verbeteren .Als er mensen komen kijken en we hebben net een stortbui gehad,dan staan er echt wel plassen in de bak tja Haha! .En dat veulentje wat door de draden heen ging tja die loopt mij regelmatig achter de kont aan .En het is geen prikkeldraad en het was bij de uitgang waar ie te hard kwam aanrennen.Verder kun je goed naar buiten rijden hier ...zandpaden, brede bermen ,en er is niet veel verkeer...en bos in de buurt. Haha! Haha! en we zijn nog niet zo lang bezig dus er zullen heus wel dingen bij zijn die beter kunnen ,maar we doen ons best om het zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen Vingers aflikken