Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pascha7 schreef:is toch meteen een goede leer voor je paard
dan komt ze toch over de trauma heenzo leert ze dat het niet eng is
felicity schreef:Die heeft het momenteel gigantisch druk.
Het is dat mijn vaste hoefsmid niet kan komen wegens omstandigheden. En da ik daarom op korte termijn iemand voor een keer nodig heb. Maar die moet wel verstand hebben van speciale ijzers.
horselover21 schreef:felicity schreef:Die heeft het momenteel gigantisch druk.
Het is dat mijn vaste hoefsmid niet kan komen wegens omstandigheden. En da ik daarom op korte termijn iemand voor een keer nodig heb. Maar die moet wel verstand hebben van speciale ijzers.
Als het om speciaal beslag gaat, zou ik altijd dezelfde smid laten komen.
Smeden staan erom bekend dat ze elkaars werk "afzeiken", en graag iets anders willen proberen.
Ik zou wachten op de smid die je altijd heb..
pascha7 schreef:maar dan leert ze het nooit en als je een keer naar een kliniek toe moet dan moet ze toch ook de trailer in.
ik zou gewoon eerst een paar keer rustig proberen met in en uitladen en dan een stukje terijden en dan komt het vanzelf wel weer goed hoor. die van mij heeft ook een ongelukt met de trailer mee gemaakt en die is er nu ook goed vanaf gekomen en ze is mij ook erg dierbaar
maar je moet ook overal de tijd voor nemen. en niks met haast doen daar bereik je niks mee.
ik zou ook idd eerst een hoefsmid nemen die thuis komen endan kan je altijd langzamerhand met de trailer gaan oefenen.
en neem er dan gewoon de tijd voor. het hoeft niet in een half jaar een topper tezijn in de trailer maar ze moet natuurlijk wel leren dat ze niet bang hoeft tezijn in de trailer.