Nu ik in 4 havo zit moet ik min. 40 uur vrijwilligerswerk doen. En natuurlijk zou ik graag iets doen met paarden. Liefst ergens waar ik min. 40 uur kan ''werken'' en mocht alles lukken ivm tijd/school dan wil ik het best langer doen! Dit geld voor mijn hele schooljaar, dus het kan zowel morgen als het eind van het jaar zijn. Ik mag er dus GEEN geld voor krijgen.
Even wat over mij:
Ik ben 15 jaar, en woon in Dalfsen. Ik heb een eigen paard, Sisco. Die heb ik zelf zadelmak gemaakt, en geloof me dat was geen makkelijke. Toen ik dat deed was ik ( even snel teruggerekend ) 12. Heb wel begelijding erbij gehad maar dat was echt maar 1x in de maand en dan werd mij verteld hoe ik nu verder moest, aparte manier maarja

Heeft U wat voor me of weet U een plek in de buurt van Dalfsen waar ik zou kunnen werken/helpen, reageer!
Dan zal ik er maar een foto'tje bij doen voor het idee, is van een bixie wedstrijd, waar naar mijn idee behoorlijk wat goede ruiters aan mee-reden. Ik reed in een aparte categorie ivm leeftijd en ervaring. Ik ben 1e en 2e geworden, die 2e komt omdat de proef verkeerd was voorgelezen.