Ik zoek werk tussen/met paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

Ik zoek werk tussen/met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 12:23

Hallo,

Nu ik in 4 havo zit moet ik min. 40 uur vrijwilligerswerk doen. En natuurlijk zou ik graag iets doen met paarden. Liefst ergens waar ik min. 40 uur kan ''werken'' en mocht alles lukken ivm tijd/school dan wil ik het best langer doen! Dit geld voor mijn hele schooljaar, dus het kan zowel morgen als het eind van het jaar zijn. Ik mag er dus GEEN geld voor krijgen.

Even wat over mij:

Ik ben 15 jaar, en woon in Dalfsen. Ik heb een eigen paard, Sisco. Die heb ik zelf zadelmak gemaakt, en geloof me dat was geen makkelijke. Toen ik dat deed was ik ( even snel teruggerekend ) 12. Heb wel begelijding erbij gehad maar dat was echt maar 1x in de maand en dan werd mij verteld hoe ik nu verder moest, aparte manier maarja Koe . Ik heb ± 8 jaar op de manege gereden, en tussendoor ( mijn ) paard zadelmak gemaakt. Heb hem over kunnen kopen, en ben nu druk aan het trainen omdat ik ook wedstrijden wil gaan starten. Het gaat steeds beter, mede door de hulp van de ponyclub waar ik elke week heen ga. Ik ben niet snel bang aangelegd, ben nu ook bezig het paard van mijn zusje die je aanvalt tijdens het longeren weer wat beter aan de lijn te laten lopen, zonder aan te vallen. Gaat prima, is ook ''maar'' een klein C ponytje ( 1.30 ). Denk dat ik daar wat minder heldhaftig in ben met een reus van 1.80m Hyper! .

Heeft U wat voor me of weet U een plek in de buurt van Dalfsen waar ik zou kunnen werken/helpen, reageer!

Dan zal ik er maar een foto'tje bij doen voor het idee, is van een bixie wedstrijd, waar naar mijn idee behoorlijk wat goede ruiters aan mee-reden. Ik reed in een aparte categorie ivm leeftijd en ervaring. Ik ben 1e en 2e geworden, die 2e komt omdat de proef verkeerd was voorgelezen.

Afbeelding

paardje

Re: Ik zoek werk tussen/met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 19:04

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 19:35

wat een geweldig aanbod!
Helaas is dit veelste ver weg, aangezien het na school moet kunnen, of maar 1 week ( ik heb 40 uur lesuitval te besteden voor de stage )

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 04:41

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 17:04

dankje!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:58

kijk eens in mijn profiel, het is wat anders dan anders, een fokkerij van oostenrijkse trekpaarden. Het is heel afwisselend werk, huifkartochten, maar rijden mag ook, naast het dagelijkse werk. Pb me voor het adres en tel. nr.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 18:22

Das ook al zo gaaf!
Maar veelste ver weg, dus helaas moet ik dat afslaan