Gez, goede shetlander stalling omgeving Berkel en Rodenrijs

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Gez, goede shetlander stalling omgeving Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 15:48

Om me wat te orienteren, wil ik weten of er een goede shetlander stalling is in de omgeving van Berkel en Rodenrijs. Zoek een stalling waar hij een box gaat krijgen en liefst elke dag naar buiten kan. Betreft een shetlander van 1.1 m hoog (dus niet klein) en er wordt mee gereden en eventueel gement. Hoeft geen luxe stalling te zijn, maar wel schoon en betrouwbaar qua voeren en service voor in het land zetten of paddock.

Dus wie weet een adres, waar is het en wat voor prijskaart hangt eraan.

ninaricci85

Re: Gez, goede shetlander stalling omgeving Berkel en Rodenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:50

ga eens kijken bij stal de klehoogt, die draverij die achter in het land aan de kleihoogt zit. ik betaalde daar 120 euro en dan zetten zij hem buiten voor je.

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:57

ik weet iemand met verzorg paarden en bijrijdpaarden in berkel en rodenrijs. al sje me pb-t zal ik hara even bellen of ze iets voor je weet ( en of ik je haar tel. nummer mag geven).

Groetjes

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 11:44

sorry, foutje Knipoog

Maar, niemand een plekje voor een shet in Berkel en Rodenrijs?

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:25

wist niet dat jij ook een shet had Lachen misschien bij mijn oude stal. is wel in bleiswijk zit een bak bij en weiland. Als je wilt kan ik je wel het nummer geven. En ik ga nog even verder denken

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 09:07

Hee, hoi, Ik heb een shetlander, zwart/ruin van bijna 10 jaar oud en 1.10 of groter. Hij staat bij familie in drenthe en denk erover om hem hier naar toe te halen. Maar aangezien ik er nu geen kosten aan heb, en straks wel, ben ik me aan het orienteren. Helaas is bleiswijk teveel uit mijn route. Zoek meer iets in Berkel of in Pijnacker op de route naar Pablo (staat tussen Zoetermeer en Nootdorp in). Er zijn gegadigden die met hem willen mennen, maar ook rijden. Dus alleen een stalletje met paddock is onvoldoende.