Ik ben Sandra, 20 jaar en op zoek naar een leuke baan met paarden en/of andere dieren.
Ikzelf woon in maarheeze dus graag in de omgeving Eindhoven-Weert. (verder weg mag ook, maar dan graag intern)
Het mag op een manege, handelsstal, privestal, pensionstal zijn, dat maakt niet uit.
Indien u iets anders heeft, mag u ook altijd reageren. (bijvoorbeeld: ruitersportwinkel)
Ik ben per direct Full-time beschikbaar.
Wat voor werk zoek ik:
Eigenlijk alle werkzaamheden die op een stal voorkomen.
Uitmesten geen probleem, rijden is niet noodzakelijk.
Eventueel ben ik bereid mee te gaan op wedstrijd.
Ik weet van aanpakken, ben niet bang om vies te worden en erg enthausiast.
Op stage`s hoor ik altijd dat ik dingen snel oppak, dus dat zal ook nu geen probleem zijn.
3 oktober moet ik afrijden voor mijn rijbewijs en daar wil ik nog een trailercertificaat bij gaan halen.
Indien het erg lange werkdagen zijn, is dat geen probleem, maar dan zou het fijn zijn als ik mijn
e-pony op het bedrijf/de stal zou kunnen stallen zodat ik na het werk meteen met mijn paardje aan de slag kan.
Zoals ik al zei, ben ik dus 20 jaar en heb nu ruim 12 jaar rij-ervaring.
Helaas wel helemaal verkeerd geleerd, dus met mijn pony ben ik nu helemaal vooraan bij de basis begonnen, omdat hij ook nog niet veel kent/kende.
Hopelijk heeft u zo voldoende informatie.
Mocht u nog meer vragen hebben of andere informatie willen hebben of verstrekken, dan hoor ik dat graag van u.