Wie wil mij leren rijden (Alphen, Zuid-Holland)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

robbb

Wie wil mij leren rijden (Alphen, Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 18:07

hallo ik ben rob 26 omg alphen a/d rijn zuid holland en het lijkt me erg leuk om te leren paardrijden maar best wel eng eigenlijk Bloos dacht er op deze manier aan om een oproepje te doen of er misschien mensen in deze omgeving zijn die er zin in hebben om me ermee te willen helpen omdat ik toch nogal wat angst heb er zullen vast niet veel reacties opkomen maar als je een berichtje achter laat vind ik het ook al leuk ik ben er wel benieuwd naar groetjes rob Knipoog

Moderatoropmerking:
Begin post aangepast naar dubbelpost (uitgebreidere omschrijving)
Fairie

Kristie

Re: graag leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 18:20

Ik Clown.
Ik denk dat je beter een topic bij ea-diensten oid een advertentie kunt plaatsen, ik tem even Knipoog.

ludiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 18:21

kan je dan niet beter een manege bij je in de buurt opzoeken die jou de knijpjes van "het vak" kunnen leren?

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 18:44

Gewoon een pony uit de wei rukken en derop gaan zitten. Het wijst zich vanzelf Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 18:44

PP --> EA GZ DI.

Moderatoropmerking:
SVP alleen serieuze reacties.

Tancreda4

Re: Wie wil mij leren rijden (Alphen, Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:32

robbb schreef:
ik ben rob 26 uit alphen zuid holland wie wil me leren paardrijden Bloos Bloos

Ondanks mijn lichte twijfels of dit wel serieus bedoeld is, toch een serieuze reactie.

Ik zou zeggen, maak een afspraak met manege Alphense Ruiters. Of Vosseburch in langeraar (dacht dat die daar lag?) of Hoogewaard... Daar kun je het best terecht. Wel een kans dat je eventjes op een wachtlijst wordt gezet, maar dat moet je er natuurlijk even voor over hebben Lachen
Zomaar bij iemand lessen denk niet dat je daar geluk mee gaat hebben. Er zijn maar weinig mensen die een vreemde gaan leren rijden op hun paard Knipoog

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:37

waarom wil je leren paardrijden? wat weet je al? vertel eens iets meer over jezelf, je motivatie om te gaan rijden en de reden om het op deze wijze te vragen, wie ben je, wat verwacht je van degene die je gaat leren riijden?
(je kunt het beste naar een erkende manege in de buurt gaan er zijn er genoeg!)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:24

Vooral de eerste lessen kan je het beste op een manege paard nemen. Er zijn maar weinig natuurtalenten die het ritme direct te pakken hebben en het stuiteren op de rug is iets waar veel paarden een hekel aan hebben. En eerlijk is eerlijk, een manegepaard is daar aan gewend en gaat daar dus niet moeilijk van doen, de meeste eigen paarden wel. Daarna kan je altijd nog op zoek naar een particulier die je wat lessen geven wil.