Jullie zullen wel denken? Paard voor Sint-maarten?
Nou het zit zo, Ik ben een jaar geleden gevraagd door mijn oude basisschool of ik misschien met mijn pony hun Sint-maarten optreden wou doen, (werd normaal door iemand anders gedaan maar die had geen paard meer) nou dat wou ik wel! Alleen mijn pony staat op 't moment met een peesblessure

Dus nu ben ik opzoek naar een betrouwbaar paard/pony die ik voor een avondje zou mogen lenen..
Ik zal even uitleggen wat precies de bedoeling is:
Het is 'S avonds meestal rond een uur of 7 in de schemer, er staan een stuk of 100/200 man in een grote halve kring. Met lampionnen/pompoenen, in het midden van die kring ligt 'de zwerver' ik draaf een aantal rondjes om de kring (als het niet glad is en het paard durft het aan een galopje), daarna rijd ik de kring in stap ik een aantal rondjes er omheen en sluit ik langzaam de volte tot ik naast de zwerver sta. Dan pak ik mijn 'houten zwaard

(dus ongeveer het Sint-maarten verhaal dat ik na speel)
Al met al zoek ik dus een erg mak paard/pony! Ik zou graag 1/2 keer met het paard oefenen (en de eigenaar natuurlijk!) en als het niet klikt.. zou misschien jij/U het willen doen?
Het hele gebeuren vind plaats in Wageningen, voor meer info PB me! of reageer hier..
Alvast bedankt

Groetjes!