[GZ]vervoer kast van Zwijndrecht naar Hazerswoude - SPOED!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Simone

[GZ]vervoer kast van Zwijndrecht naar Hazerswoude - SPOED!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 16:13

Ik ben op zoek naar iemand (of een instantie) die een wandkast (gedemonteerd --> 4 delen) kan ophalen in Zwijndrecht en naar mij Hazerswoude kan brengen. Ik ben namelijk zelf niet in het bezit van een busje of een aanhangwagen, nog niet eens van een trekhaak. En omdat het huren bij een instantie zo duur is, probeer ik op deze manier iemand te vinden die dit misschien tegen een leuke vergoeding wil doen.

Het gaat om een afstand van ruim 50 kilometer waar je volgens routenet 40 minuten over doet. Het zou super zijn als iemand met een busje of dichte aanhangwagen deze afstand voor mij zou willen rijden om de kast hier af te leveren. Ik dacht dan aan een vergoeding van in ieder geval 10 euro contant en verder heb ik een aantal cadeaubonnen die ik aanbied die je ook mee mag nemen mocht je deze rit willen maken:
viewtopic.php?f=147&t=653163&hilit= ;
viewtopic.php?f=147&t=647349&hilit=
of misschien een sjabrakje ofzo erbij: viewtopic.php?f=63&t=603921&hilit= (de singel en het grijze dekje hiervan zijn al weg).

Ik hoor het heel graag als iemand dit op korte termijn wil doen! En laat gelijk even weten wat je er dan voor wil hebben. Alvast ontzettend bedankt, je zou me ontzettend uit de brand helpen omdat de kast snel moet worden opgehaald en anders weg gaat.

_Simone

Re: [GZ]vervoer kast van Zwijndrecht naar Hazerswoude - SPOE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 21:39

Het beste zou nu morgenavond uitkomen; zou iemand kunnen? Noem je prijs maar!

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 10:25

niemand?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:21

Als hij in een 1-paards trailer past, kan ik je na het weekend wel helpen. Ik vraag echter wel een benzinekostenvergoeding van 25 ct per gereden km.

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 10:12

Ontzettend lief, dankjewel! Maar we hebben 'm gister al opgehaald, ben een aanhangwagen tegen gekomen die we voor 30 euro per hele dag konden huren, dus dat hebben we gedaan. Wel ontzettend bedankt voor je aanbod, super OK dan! !