Ik ben voor 20 uur in de week op zoek naar een stageplaats.
ben dit jaar ( weer) begonnen met een opleiding paardenhouderij .
verder naast mijn opleiding paard is paarden natuurlijk ook mijn hobby, heb zelf een paard gehad en nu rijd en verzorg ik op het moment paarden voor andere mensen.
ik zoek wel een stageplaats waar ik iets leren kan, vind het niet erg om uit te mesten ofzo dat hoort er nou eenmaal bij, maar een stage is natuurlijk wel bedoeld om ook iets te leren!

het betreft de dagen maandag,woensdag en vrijdag maar deze dagen kunnen ook bijv. vrijdag,zaterdag, zondag zijn. of anders verdeelt dat maakt niet zo uit. ( dinsdags en donderdags moet ik op school zijn)
het liefste wel in de buurt van rotterdam, I.V.M dat ik nog geen rijbewijs heb. dus ben afhankelijk van OV

dus als iemand iets weet , zet het hier maar neer of PB me ofzo, want ik moet echt iets vinden, ik had al een stageplaats maar dat was in drente, en op het laatste moment kreeg ik te horen dat de blokstage niet mogelijk was.

ik hoop dat iemand iets voor me weet, en kom aub niet met antwoorden zoals : www.aequor.nl want ik heb de site al zowat uitgekamd

groetjesss, Nanda