Hoefsmid gezocht in de buurt van Haarlem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Hoefsmid gezocht in de buurt van Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 15:15

Helaas vindt mijn huidige hoefsmid het toch te ver om helemaal van Bergen (NH) naar Haarlem te komen om mijn paard te bekappen. En gelijk heeft ie, maar ik baal er wel enorm van. Goede smid en een persoon die altijd netjes op tijd komt en vooral zijn afspraken nakomt!!

Ik ben dus op zoek naar een hoefsmid in de buurt van Haarlem.
Bij mij op stal komen er een aantal, maar meestal komt ie alleen maar om de 8 weken, of je ijzers nou wel of niet nog goed zitten, je bent dan verplicht je paard te laten doen.
Ik ben dus op zoek naar een flexibele hoefsmid, die in het bezit is van een diploma, ervaring en vooral geduldig is.
Mijn paard is zeer braaf bij de smid en blijft altijd netjes staan.

Ben jij een hoefsmid of ken jij er een waar je goede ervaring mee hebt? Dan hoor ik het graag.
Ik ben benieuwd naar de reacties!!

Groetjes

ps. mijn paard staat in Haarlem Oost, vlakbij de afslag van de snelweg, dus makkelijk bereikbaar!

Anoniem

Re: Hoefsmid gezocht in de buurt van Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:41

Hey Sharon!! Ken je mij nog? Je reed een paar jaar geleden met je vriend bij mij in de les bij paulien's ruitersport op Woensdag avond geloof ik.. Met Roxana en nog 3 huisvrouwen Haha!

Ik zal eens even informeren naar een hoefsmid voor je! Je hoort nog van me!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 23:32

Ff graven in mijn geheugen.....eehhhhhhhhh weet niet of ik goed zit maar ehhhh Linda?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:34

BINGO!! Zag je geloof ik vorig jaar ergens nog op een wedstrijd! Alles goed? En met je Vriend??

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 07:36

Ja dat zou kunnen. Ik denk dan met mijn vorige paard. Weet je nog waar?
Is er toch niks mis met mijn geheugen he Lachen
Heb jij nu ook een eigen paard? Ik hoop dat jij misshcien ook een hoefsmid weet.

Met mijn mannetje gaat alles ok. We rijden tegenwoordig samen op ons paard. Nu even niet, want hij past niet met zijn kont in mijn nieuwe zadel Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:43

Nee ik weet niet meer waar dat was.. Ik kom op zoveel wedstrijden.. En nee ik heb geen eigen paard, maar mag wel paardjes van anderen rijden, dus ik vermaak me prima! Haha!

Hier bij ons in de polder hebben vele de hoefsmid Wout Jager, een oudere dove man, die opzich redelijk goed is. Je kan hem gewoon bellen wanneer jij dat nodig vind en dan komt ie binnen een week.
Ik zal verder nog even wat telefoonnummer zoeken, maar die krijg je wel even via pm Lachen

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:20

Lavandula schreef:
Nee ik weet niet meer waar dat was.. Ik kom op zoveel wedstrijden.. En nee ik heb geen eigen paard, maar mag wel paardjes van anderen rijden, dus ik vermaak me prima! Haha!

Hier bij ons in de polder hebben vele de hoefsmid Wout Jager, een oudere dove man, die opzich redelijk goed is. Je kan hem gewoon bellen wanneer jij dat nodig vind en dan komt ie binnen een week.
Ik zal verder nog even wat telefoonnummer zoeken, maar die krijg je wel even via pm Lachen

Super! Ik zie het nr. wel verschijnen.....
Hoe is hij als smid? Ondanks zijn leeftijd dan he.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:24

Je hebt pb Lachen
De rest van de smeden zoek ik het telefoon nummer nog even op, die krijg je nog van me Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:53

Rico Plug, supersmid, doet veel paarden in deze omgeving, komt in het ergste geval nog op zondag langs.
Is supergeduldig, in bezit van diploma, en geen geldwolf.
Neemt nog steeds klanten aan, echt gewoon een topsmid!
Als je interesse hebt, wil ik je zijn nummer wel peebeen.

Ik was zelf altijd bij VanRiessen, daar zweerde ik bij, maar sinds hij verhuisd is naar Tiel, heb ik Rico, en eerlijk gezegd, staat mijn paard er nu eigenlijk beter op.

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 13:19

Bitch schreef:
Rico Plug, supersmid, doet veel paarden in deze omgeving, komt in het ergste geval nog op zondag langs.
Is supergeduldig, in bezit van diploma, en geen geldwolf.
Neemt nog steeds klanten aan, echt gewoon een topsmid!
Als je interesse hebt, wil ik je zijn nummer wel peebeen.

Ik was zelf altijd bij VanRiessen, daar zweerde ik bij, maar sinds hij verhuisd is naar Tiel, heb ik Rico, en eerlijk gezegd, staat mijn paard er nu eigenlijk beter op.

Ja wel balen he dat Van Riessen verhuist is! Ik zweerde ook bij hem, maar ja....
Als je zijn nr. wil peebeen...GRAAG!
Bedankt in iedergeval.