Zadelmakers in Zuid-Holland en omgeving

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BabbieB

Zadelmakers in Zuid-Holland en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 22:26

Wie kan me helpen aan de namen/sites/telefoonnummers van zadelmakers in Zuid Holland. Van Rijs ken ik wel, maar ik ben benieuwd naar andere zadelmakers in deze regio.

Wie o wie?

BabbieB

Re: Zadelmakers in Zuid-Holland en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 15:47

Helemaal niemand? Ik zag laatst in een topic een zadelmaker uit Bleiswijk voorbij komen.

Niemand die me die naam kan geven?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:53

ik weet er wel eentje uit leidschendam, maar volgens mij is die met pensioen/ zich met andere dingen bezig gaan houden.

Zijn naam is Jonas (voornaam weet ik niet meer). Hij heeft beide zadels bij aangepast naar der ug van het paard, en nog een paar keer geweest en bevestigd dat het nog steeds goed lag en niks aan gedaan hoefde te worden.
Vond het toen een topvent, wel een oud mannetje, en niet goedkoop maar wel super goed!
Nam de tijd om naa rhet paard te kijken, zadel aan te pasen, rijden om te kijken of het dan ook goed lag ect.
Kan ook zijn dat die inmiddels al dood is of weet ik veel wat, Nr heb ik helaas niet voor je.

Edit: net op telefoongids.nl gekeken, maar kan em niet vinden, misschien verhuisd of geheim nummer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:52

HAR --> EA GZ DI.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 09:43

Bedankt voor de tip Ma_rie_tje.

Verder niemand? Ik heb al even gebeld naar Arie Boer, die komt wel in deze regio. Maar ik zou toch wat te kiezen willen hebben. Wie o wie? (Of gaat iedereen in Zuid Holland naar van Rijs?)

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:48

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:58

ik ga inderdaad altijd naar van Rijs.
kan het super met jan vinden en mn hij neemt echt uitgebreid de tijd voor me om te passen (ook met opvullen). Soms zit ik echt voor mn gevoel eindeloos op paard, tot duidelijk is wat er moet gebeuren om optimaal resultaat te krijgen. Ik zou dus ook geen ander willen.
Maar moet ook eerlijk zeggen: ik zie in de regio ook geen anderen aan het werk eigenlijk... waar ik ook ben, altijd komt Jan.

Loekieloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:59

In de Hoekse Waard zit er toch ook één?

dewindhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:58

Er zit ook een zadelmaker in Rijswijk. Van kesteren. Komt alleen niet aan huis dus dan moet je wel zelf weten wat er gedaan moet worden.

Ook zit er 1 in Hazerswoude. Dir komt volgens mij wel aan huis. Naam weet ik niet maar kan ik wel aankomen.

Citaat:
Of gaat iedereen in Zuid Holland naar van Rijs?)

Ik niet meer om mijn zadel op te laten vullen.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 15:48

Hier nog een Haha! Vandaar het topic. Bedankt voor de tips zover!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:53

Nee, ik ook niet nadat mijn zadel totaal niet meer passend is sinds de laatste keer...

Er is in ZH een meisje, Nicole, die in Amerika een speciale opleiding heeft gevolgd voor het aanpassen van zadels. Ik heb haar nu een aantal keer aan het werk gezien en was erg onder de indruk. Ik vind haar erg goed. Zodra mijn paard van het land komt laat ik haar komen.

Ik weet zo haar nr even niet, maar daar kan ik volgende week als mijn paarden weer thuis zijn, wel achter komen.

Het kost 60 euro bij haar, incl. voorrijkosten, dan bekijkt ze je paard, ze past het zadel terplekke aan en dan beoordeeld ze het als je gaat rijden. Volgens mij komt ze er ook nog een keer voor terug...

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 11:22

Hey, dat klinkt veelbelovend! Als je me haar naam en nummer wilt geven, ben ik je erg dankbaar! Pling

Ik ben er nog niet zo goed uit wat ik ga doen, maar ik heb nu wel al een aantal opties.

Misschien neem ik een ander zadel, misschien laat ik Flair inbouwen, misschien laat ik van Rijs er alsnog nog een keer naar kijken (aangezien ik het zadel bij hen gekocht heb).

Misschien waag ik er wel een topic aan als ik alle opties op een rijtje heb. In ieder geval heel erg bedankt voor de tips! Knipoog

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 12:20

Ik ben ook op zoek naar een zadelmaker in de regio Zuid-Holland en ben heel benieuwd naar de namen (en nummers) van Nicole en de hoefsmid uit Hazerswoude dus ik blijf dit topic even volgen Lachen

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:35

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 14:26

Ik heb haar website bezocht, ziet er goed uit!