Enthousiaste medewerker aangeboden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eEe

Enthousiaste medewerker aangeboden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 14:57

Ik heb er alles voor over om een baan in de “paardenwereld” te krijgen.
Een baan waar ik elke dag met paarden zou kunnen werken, het maakt mij niet uit wat voor werkzaamheden. Ben mij er ook zeer van bewust dat ik me eerst dien te bewijzen. Elk klusje zal ik dus aanpakken. Heb zeer zeker geen 9 tot 5 mentaliteit!

Ik heb ervaring op een kleine privé stal (ongeveer 12 paarden). Ik heb hier veel werkzaamheden verricht. Stallen afmesten, Paarden op stal, paarden van stal. Het ligt berijden van enkele paarden, etc etc. Ik moet eerlijk vermelden dat ik niet heel erg ervaren ben, maar ik ben bereid alles aan te pakken !

Ik heb ook ervaring in de ict-branche ben dus erg stress bestendig. Weet heel goed wat onregelmatige diensten zijn! Ook zou ik van hulp kunnen zijn met alle pc problemen binnen uw stal/manege. Ook het maken/beheren van uw website is geen enkel probleem.

Kort om, zoekt u een erg gedreven en enthousiaste medewerker mailt u mij dan snel!

aerdenhout1

Re: Enthousiaste medewerker aangeboden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:26

Misschien handig om er bij te vermelden in wat voor regio je zoekt? Of zoek je iets intern?

eEe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 16:35

aerdenhout1 schreef:
Misschien handig om er bij te vermelden in wat voor regio je zoekt? Of zoek je iets intern?

Bedankt voor de tip. Regio is niet heel erg belangrijk. Ben in het bezit van een auto, echter de provincies Groningen , Drenthe , Overijsel zijn voor mij het beste. Alleen zoals in het bericht aangegeven heb ik er veel voor over. Dus ook andere lokaties/plaatsen mogen zeker reageren!

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:17

nee meid, ja gaat je toch niet rot aan benzine betalen om ergen maar een baantje in de paarden te krijgen! kom op.
gewoon geduldig zoeken en lang stallen gaan om aan te bellen.
pak het telefoon boek en bel iedereen die wat met paarden te maken heeft even op om te vragen.
kijk verder op de bekende site's voor banen in de paarden.
edit:
zie hier!

ijslander stoeterij Zoekt: stagaire of medewerkster op onze IJslandstoeterij voor minimaal 6 maanden. Kost en inwoning vrij, vijfdaagse werkweek, eigen paard/ hond geen bezwaar. Gewenst: voldoende dressuurmatige kennis, ervaring met het inrijden van jonge paarden, zelfstandig kunnen werken en bij voorkeur rijbewijs B.
Emailadres: evelien.blok@skynet.be

eEe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 10:41

kvika schreef:
nee meid, ja gaat je toch niet rot aan benzine betalen om ergen maar een baantje in de paarden te krijgen! kom op.
gewoon geduldig zoeken en lang stallen gaan om aan te bellen.
pak het telefoon boek en bel iedereen die wat met paarden te maken heeft even op om te vragen.
kijk verder op de bekende site's voor banen in de paarden.
edit:
zie hier!

ijslander stoeterij Zoekt: stagaire of medewerkster op onze IJslandstoeterij voor minimaal 6 maanden. Kost en inwoning vrij, vijfdaagse werkweek, eigen paard/ hond geen bezwaar. Gewenst: voldoende dressuurmatige kennis, ervaring met het inrijden van jonge paarden, zelfstandig kunnen werken en bij voorkeur rijbewijs B.
Emailadres: evelien.blok@skynet.be

Jongen.. Knipoog
Aangezien mijn rij ervaring en kennis niveau niet al te hoog is. En ik dit wel graag omhoog wil krijgen en het echt mijn passie is ben ik bereid om veel aan te pakken.

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:41

oeps, ja jongen... dat kan ook nauurlijk! hahah

verwacht trouwens niet dat je als je aangenomen bent voor stal hulp je ook op een paard mag kruipen.
veel succes.

eEe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 16:55

kvika schreef:
oeps, ja jongen... dat kan ook nauurlijk! hahah

verwacht trouwens niet dat je als je aangenomen bent voor stal hulp je ook op een paard mag kruipen.
veel succes.

Daar ben ik mij zeer zeker van bewust. Aangezien ik wel een eigen paard heb waar ik op kan rijden is dat verder ook geen probleem Lachen
Ik wil graag aan de slag, veel kennis opdoen. En ben bereid elk klusje aan te pakken. Thats it Knipoog