Wie weet er een leuke stal in Bussum????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jeannine

Wie weet er een leuke stal in Bussum????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 22:07

Hoi hoi,

Wie weet er een adres om mijn arabiertje te kunnen stallen. Het liefste staat hij altijd buiten en wil hij de hele dag lekker kunnen scharrelen en eten.
Bussum lijkt mij geweldig, omdat je lekker bij het bos zit. Kunnen we lekker trainen voor de Endurance.

Lees dit toppic en je weet waarom ik weg wil. Er willen waarschijnlijk nog 3 vriendinnen van mij ook weg daar dus meerdere plekken zou helemaal geweldig zijn!!
viewtopic.php?f=158&t=646131&p=18257999&hilit=#p18257999

Groetjes Jeannine

Jeannine

Re: Wie weet er een leuke stal in Bussum????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 17:47

Helemaal niemand Huilen

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 17:48

Mag ook in omgeving Bussum zjin!!

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:32

Er zijn diverse stallen in Nederhorst den Berg (half uur rijden van Spanderswoud) Ankeveen (5 minuten rijden van Spanderswoud) s'Graveland enz. Aan de Franse Kampweg (richting Bussum) zit ook nog een stal.
Ik weet niet wat je verder voor eisen hebt behalve uitrij mogelijkheden...

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 17:51

Ik wil eigenlijk het liefste dat hij altijd buiten kan blijven. Het liefste wel met een schuilstal en onbeperkt hooi. Het liefste zou ik er een bak bij hebben natuurlijk. En een mooie omgeving is natuurlijk ook altijd meegenomen! voor de rest stel ik weinig eisen hoor Lachen

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:07

Dag en nacht buiten met schuilstal wordt moeilijk in de winter denk ik. Ik weet uit ervaring (heb mijn paarden 2 winters op het land laten staan) dat de grond hier niet veel kan hebben. Vroeger zat er in Nederhorst een mooie stal met diverse uitloopstallen (heeft mijn pony nog in gestaan) maar die is inmiddels gesloten.
Je kan Lenneke_ een pb-tje sturen, ik las geloof ik ergens dat zij een stalling bij een boer heeft gevonden waar haar paard in de winter dag en nacht buiten kan staan.
Ik weet dat bij stal de bergen in nederhorst den berg ( www.staldebergen.nl ) de paarden in de winter wel overdag buiten staan. Maar dit is wel een stukje rijden naar het bos...

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 21:16

IK heb lenneke al gesproken Lachen
Waar ik nu sta kunnen ze in principe ook 's nachts buiten alleen is het voer een probleem. (onbeperkt hooi)
En ik werk in bussum, dus leek mij die richting wel handig om ook een stal te zoeken.... En dicht bij het bos Lachen
Maa rhet is idd moeilijk om zoiets te vinden ja!
Gr. Jeannine