Ik zoek iemand om in de omgeving van Vrouwenakker/De Hoef/De Kwakel/Uithoorn lekker buiten te rijden met een maatje of met een groep. Het liefst blijf ik in de buurt van mijn stal, omdat ik met 1 van de paarden niet met de trailer op pad kan, omdat ze een beetje te zwaar is

Ik rij nu al zeer regelmatig buiten, waaronder vaak samen met mijn bijrijder, op mijn 2 paarden, maar het lijkt me leuk om een keer met een groepje van een stuk of 5 tot 8 op pad te gaan. Mijn stalgenootje is net bevallen en haar bijrijdster wil ook graag eens mee en er staat ook nog een paardje op te knappen na ziekte. We zijn dus nu met zijn vieren en straks met zijn vijven. Maar we kunnen natuurlijk niet altijd tegelijkertijd.
Ik sta gestald aan de Amstel en heb al een paar zeer mooie routes gereden van zo'n 20 a 30 km, die zeker ook met een iets grotere groep te doen zijn. Er is veel groen en polder, het enige nadeel is dat het veel asfalt is en dat je paard dus wel sterke hoeven moet hebben. Het zijn veel fietspaden en autoluwe wegen, met veel natuur, polder en water (met bootjes!!).
Mijn paarden zijn superverkeersmak en rustig met het rijden in groepen. Ze zijn niet schrikkerig en over het algemeen ook niet bozig naar andere paarden, tenzij er eten bij gemoeid is

Bij ons op stal kan in overleg een auto met trailer geparkeerd worden. Dit moet echter wel ivm parkeergelegenheid eerst overlegd worden met de boer, die regelmatig hele grote groepen boerengolfers op bezoek heeft.
Lijkt het je leuk om een keertje mee te rijden, laat dan hier een berichtje achter.