wie kan er hier goed websites bouwen, wel een beetje professionele uitstraling, en niet te duur. Geen hartjes, bubbeltjes etc., maar een simpele, duidelijke website voor een eigen bedrijf.
Mijn broertje zit in het beginstadium ermee. Hij kan het wel en is ook niet duur doordat hij nog geen naamsbekendheid heeft opgebouwd. Ik kan eens voor je vragen als je wil?
mijn vriend bouwt zakelijke sites voor 500 euro ex btw je kunt ze perfect onderhouden maar als je moeite mee hebt helpt hij je ook voor een normaal uurtarief van 35 ex
Voor uw eigen website van stal/manege tot eigen weblog ! Compleet CMS systeem of weblog systeem vanaf 15 euro ! Onderhoudt is ook mogelijk voor maar 7.50 per uur !
Voorbeeld van een persoonlijk weblog met mooi foto-album etc !
www.dekleineparcival.nl , als je het iets vind kan je contact opnemen met de secretaris van de club via e-mail (e-mailadres staat erop) dan komt die mail bij mij terecht, zoals je ziet niet al te ingewikkeld maar wel leuk, ik doe het voor weinig, maar daar krijg je dan meer over te horen. Edit; dan zit er nog hosting bij voor (ik meen, weet het zo niet precies uit mijn hoofd breng ik namenlijk bij iemand anders onder ) 15,-