gezocht handel stallen etc voor veiling van paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Romy18

gezocht handel stallen etc voor veiling van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:40

Hey hey iedereen

wou vast even een peiling doen hiero wie ik eventueel zou kunnen bereiken die misschien wat paarden te koop aan zou willen bieden via een veiling die wij (paardenhouderij klas 3e jaars) moeten gaan organiseren.
Er is eigenlijk nog niets van bekend alleen dat de paarden geveild worden in oosteind vlak bij breda dus het zou handig zijn als je uit deze buurt komt.

het soort paarden waar wij naar opzoek gaan:
veulens (met 'kwpn' papier)
jaarlingen (met 'kwpn' papier)
2 jarige (met 'kwpn' papier)
sportpaarden zowel dressuur als springen (met 'kwpn' papier) prijs klasse is niet van belang mogen paarden van €2000 en van €50.000 of meer zijn. de leeftijd is niet echt van belang al hebben wij wel een voorkeur voor goed gereden jonge paarden of wat oudere paarden die al het 1 en ander kunnen.
fokmerrie's (met 'kwpn' papier)
verder moeten de paarden allemaal gezond zijn en het liefst zeker de sportpaarden klinische gekeurd zijn of gekeurd mogen worden.

Mochten er hier mensen zijn die intresse hebben dan ontvang ik graag een pb'tje zodra ik meer informatie heb over data's prijzen voorbrengen etc zal ik deze hier plaatsen.

alvast bedankt en hopelijk tot ziens/mails

groetjes Romy
(3e jaar studente managment paardenhouderij/paraveterenair paard van het Prinsentuin college te Breda.)

Anoniem

Re: gezocht handel stallen etc voor veiling van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:58

EA TK PP --> EA GZ DI.

Romy18

Re: gezocht handel stallen etc voor verkoopdag van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 09:29

Hey hey iedereen

even een up-date met juiste informatie.
Het word dus een verkoopdag van paarden met kwpn papier liefst klinische gekeurd, leeftijd en geslacht niet van belang. Deze verkoopdag word gehouden op 17 Januari 2007 bij Jespers in Oosteind.
De bedoeling is dat wij 4 a 5 weken voor de verkoopdag langs komen en het paard te bekijken en op de foto/film zetten zodat deze foto met alle informatie over het paard vervolgens verschijnt in het programma boekje dat uit gedeeld gaat worden op de dag zelf en van te voren aangevraagd kan worden via de website, ook word er tegen die tijd een website opgezet waarop de paarden voorgesteld worden en zijn we er over aan het denken een dvd te gaan maken van alle paarden.

De kosten komen waarschijnlijk op €50 om het paard in te laten schrijven voor deze verkoopdag en daar komt dan waarschijnlijk €15 bij als wij het paard moeten toileteren en vlechten voor de foto/film en op de verkoopdag zelf.

Voor meer informatie en of inschrijven van een paard kan je me pb´en of hier een berichtje achter laten.

Hopelijk tot ziens

Greetz Romy
3e jaars studente managment paardenhouderij Prinsentuin college te Breda