Hey hey iedereen
wou vast even een peiling doen hiero wie ik eventueel zou kunnen bereiken die misschien wat paarden te koop aan zou willen bieden via een veiling die wij (paardenhouderij klas 3e jaars) moeten gaan organiseren.
Er is eigenlijk nog niets van bekend alleen dat de paarden geveild worden in oosteind vlak bij breda dus het zou handig zijn als je uit deze buurt komt.
het soort paarden waar wij naar opzoek gaan:
veulens (met 'kwpn' papier)
jaarlingen (met 'kwpn' papier)
2 jarige (met 'kwpn' papier)
sportpaarden zowel dressuur als springen (met 'kwpn' papier) prijs klasse is niet van belang mogen paarden van €2000 en van €50.000 of meer zijn. de leeftijd is niet echt van belang al hebben wij wel een voorkeur voor goed gereden jonge paarden of wat oudere paarden die al het 1 en ander kunnen.
fokmerrie's (met 'kwpn' papier)
verder moeten de paarden allemaal gezond zijn en het liefst zeker de sportpaarden klinische gekeurd zijn of gekeurd mogen worden.
Mochten er hier mensen zijn die intresse hebben dan ontvang ik graag een pb'tje zodra ik meer informatie heb over data's prijzen voorbrengen etc zal ik deze hier plaatsen.
alvast bedankt en hopelijk tot ziens/mails
groetjes Romy
(3e jaar studente managment paardenhouderij/paraveterenair paard van het Prinsentuin college te Breda.)