[GZ] Opfok voor hengstveulen Noord- Brabant.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ylana

[GZ] Opfok voor hengstveulen Noord- Brabant.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 12:22

Ik ben voor mijn hengstveulen opzoek naar een goede opfokstal in de buurt van Oudenbosch.
Ik zoek een stal waar veel aandacht is voor de veulens. Ze regelmatig in de hand komen en goede controle over ze is.
Dus niet een stal waar ze 24/7 het land opgepleurd worden en er daarna niet meer naar omgekeken wordt...
Wie weet welke stal aan mijn eisen voldoet en hebben jullie een link/tel. nr.
Alvast bedankt.

bnb

Re: [GZ] Opfok voor hengstveulen Noord- Brabant.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:43

Wij hebben nog een plekje voor een veulentje. We hebben een jaarlinghengstje van onze Apaloosamerrie en zijn op zoek naar een maatje voor hem. Groetjes Betty.

Rox04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:17

Hoi,

Wij hebben een kleinschalig opfokbedrijf in Broekhuizenvorst, dit ligt vlakbij Venray (op de grens van Noord-brabant).
We hebben een loopstal met een verharde uitloop (om OCD te voorkomen) en de veulens krijgen onbeperkt 1e kwaliteit voordroog en mais en 2 maal daags brokken. Ik heb de veuels elke dag in de hand en het groepje bestaat uit niet meer dan 7 veulentjes. Ze kunnen dus de gehele dag zoveel bewegen als ze willen en er is veel toezicht. De prijs is 100 euro per maand in de winter en 55 euro per maand in de zomer. Dit is inclusief regelmatig ontwormen en exclusief bekappen.
Ik ben momenteel even een paar dagen weg en niet in de gelegenheid voor vrijdag weer op internet te komen, dus ik kan pas daarna weer reageren. Voor een paar foto's (helaas niet van de veulenstal alleen van de jaarlingstallen) kun je even in m'n profiel kijken.

haffie_ladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 13:33

in kruisland is er ook 1
www.paardenvleugel.nl
heeft die van mij ook gestaan.was voor de paarden heel goed.