Hallo,
Mijn naam is Sandra en ben met spoed opzoek naar een baan in de paarden wegens toch niet doorgaan andere baan. Het betreft een baan van minimaal 20 uur in de week maar graag meer uren. Ik ga starten met de opleiding Paardenhouderij BBl niveau 4 in Barneveld en moet dus 1 dag in de week naar school, dit betreft de donderdag. Ik moet binnen 3 weken nu weer werk vinden omdat ik anders de opleiding niet meer kan starten. Ik ben van plan om de Orun cursus erbij te gaan doen zodat ik ook les mag geven. Ik heb kennis van verschillende takken van de paardensport, dressuur, springen, mennen en ik ken de basis van het western. Ik heb op verschillende stallen stage gelopen waaronder: handels stal, internationale springstal en een manege. Verder heb ik op vrijwillige basis bij een hengstenhouderij gewerkt om ervaring op te doen en heb ik gewerkt bij een handels stal en een africhtings stal. Ik doe niets liever als veel verschillende paarden rijden, om ervaring om te doen. Ik zoek werk waar ik veel kan leren en meer doe dan de hele dag stallen mesten.
* Ik heb geen 9 tot 5 mentaliteit.
* Ik ben zelfstandig.
* Ik ben flexibel.
* Ik heb ervaring en verantwoordelijkheidsgevoel.
* Ik heb veel ervaring met jonge paarden, zowel zadelmak maken als echt doorrijden.
* Ik heb ervaring met het verzorgen en rijden van hengsten (ook dekhengsten).
* Ik heb veel ervaring met groomen.
* Ik heb altijd veel verschillende paarden gereden zowel voor particulier als voor bedrijven.
* Ik vind het geen probleem om intern te gaan als het uit de buurt is.
* En bovenal een paardenmens!
(cv opvraagbaar)
Lijkt dit U wat laat het me weten!
Tel. nr. opvraagbaar via Pb!