is er veel vraag naar stalling in duitsland ??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shanty

is er veel vraag naar stalling in duitsland ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 18:23

mijn vriend en ik zitten er over te denken om nederland te gaan verlaten en een huisje te kopen in duistland net over de grens is er veel vraag naar stalling in duitsland is dan mijn vraag want dat is wat wij willen een paar stalletjes erbij en dan verhuren
maar is er veel vraag naar dat is eigelijk ons enige punt .
wie kan mij helpen mag ook per pm

kimmie261

Re: is er veel vraag naar stalling in duitsland ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:57

ik woon net over de grens in duitsland,en iedereen die een paard heeft ,heeft wel een huis met een stuk grond,of pacht wel een stuk grond.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:14

Wij wonen aan de grens (gelderland) en hier heeft iedereen ook zijn eigen paarden bij huis, de een met wat meer grond dan de ander. en rijden bij een manege. Op de manege zelf is ook nog stalling vrij. Lijkt mij dat je indien je zo wil wonen zonder extra inkomsten uit stalling moet rekenen.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:52

friesiszwart schreef:
Wij wonen aan de grens (gelderland) en hier heeft iedereen ook zijn eigen paarden bij huis, de een met wat meer grond dan de ander. en rijden bij een manege. Op de manege zelf is ook nog stalling vrij. Lijkt mij dat je indien je zo wil wonen zonder extra inkomsten uit stalling moet rekenen.

Ik woon ook aan de grens in Gelderland en ik heb mijn paard en pony toch echt niet aan huis staan. Gaat niet zo makkelijk in een rijtjeshuis... Knipoog
Mijn paard staat dus net over de grens in duitsland, net als een aantal andere mensen die hun paard niet bij huis kunnen stallen. Er staan ondertussen meer nederlanders met hun paarden dan duitsers.

Dus ja er kan best vraag naar zijn, dat ligt helemaal waar je woont en er mensen op zoek zijn de soort stalling die jij aanbiedt.