Gezocht goede opfok voor jaarling merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PaulineS

Gezocht goede opfok voor jaarling merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 23:11

Ik ben op zoek naar een goede opfok voor mijn jaarling merrie. Liefst 30 km rondom Amsterdam, maar mag ook verder weg zijn. Ik zoek een plek met 's zomers weidegang en 's winters in ieder geval dagelijks een aantal uren naar buiten. Ook graag de mogelijkheid om bij te laten voeren.
Weet je goede plek, dan hoor ik dat graag.

friesiszwart

Re: Gezocht goede opfok voor jaarling merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:33

Ik kan je een goede plek voor je jaarling merrie aanbieden. (Gelderland) eigen stal en overdag gehele dag mogelijk in uitloop. Dagelijks in handen (binnen en buiten zetten). zelf ook jonge paarden 2 veulens en een twenter. Max. 7 stallen dus veel aandacht. stallen worden dagelijks gemest/opgestrooid (2x per week geheel leeg) in de zomer volop weidegang. mogelijk. Tot 6 voerbeurten per dag.
kosten 125,-- euro per maand voor stalling, hooi / kuil, bix, stro, weidegang en verzorging.

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 21:41

Ik ga de komende week bij Roos Stables kijken. Mijn merrie jaarling kan daar in principe terecht. Wil het in ieder geval van te voren even bekijken.

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:54

Kijk even op www.devrijhoeve.nl is in Hazerswoude/Zoeterwoude Rijndijk. Mijn merrie van nu 2,5 staat daar. De paarden zien er daar super uit! Enorm veel weideland daar, hele zomer voldoende gras en verweiding. Betaalt zomers €90,- en swinters weet ik niet precies (staat denk ik wel op de site)