sorrie, ik heb het niet zo op namen open en bloot in een onderwerp te zetten, ik zou me dood schrikken als mijn naam daar zo stond!
Had je beter even kunnen googlen... of in de buurt rondvragen of hij als instructeur geschikt voor je is... of de titel wat discreter maken: heeft er iemand les van joost Smits, oid...
hele fijne man, pakt je erg hard aan tijdens de les daar moet je tegenkunnen maar zodra mijn jonge paard op M niveau loopt ga ik daar zeker lessen! is nog vlakbij ook! (hoogeloon)
Rowy van bokt werkt er en ik heb er heel even gelest, paard bleek niet goed(artrose) en zodoende gestopt met lessen en t beestje wat ik nu heb is nog niet zadelmak de manege waar ik werk daarvan lessen er verschillende pensionklanten ook bij hem
heb onder tussen mijn eerste les gehad en vanavond ga ik weer beviel goed, ik had de indruk dat hij weet waar hij het over heeft.per 1 oktober ga ik er oom met mijn paarden staan.
fijn dat het je beviel! hij weet zeker waar hij het over heeft! met een paar woorden geeft ie je zoveel om aan te werken dat je je paard gewoon voelt verbeteren! vind het alleen nog wat zonde om zo duur te lessen met een 3 jarige die nog niets kan, maar zodra die op M niveau is ga ik er zeker lessen! clubgenoot van me werkt er trouwens ook schiet me nu te binnen