Hier kun je ook een fysiotherapeut voor laten komen. Mijn collega Gisella zit bij jou in de buurt, haar website is www.paardenfysiotherapeut.nl Zelf kom ik ook regelmatig in de buurt van Steenbergen.
De meeste gediplomeerde osteopaten zijn te vinden via www.icreo.com Ik weet niet precies waar Steenbergen in NB ligt, stuur me maar een pb als je preciezere info zoekt.
Woendag komt Martine Burgers bij mijn pony, ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan. Mijn pony heeft ook wat problemen in haar rug, zo heeft ze erg veel last met opstijgen en met aansingelen.
Waarom kontakt opnemen met ze? Ik heb al een afspraak staan met Nethanja.. Bovendien is de Visdonk een waardeloze kliniek, en Bergen heb ik geen ervaring mee..
Waarom kontakt opnemen met ze? Ik heb al een afspraak staan met Nethanja.. Bovendien is de Visdonk een waardeloze kliniek, en Bergen heb ik geen ervaring mee..
Sorry had ik ff gemist. Ik had alleen je eerste vraag gelezen en daarop geantwoord. Daarnaast weet ik ook niet hoe dat ze werken ik ga over het algemeen alleen naar Eric Laarakker dus daar heb ik geen mening over.