Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tulandro schreef:Nou, er zijn 2 hele bekende, de gebroeders van Nassau, maar die zal je ongetwijfeld wel kennen. www.hoofcare.nl staan genoeg voorbeelden van hun werk.
Liesbethje schreef:Ik heb Joey Moerland uit Bergen op Zoom, ben ik zelf heel tevreden over. Ik zal kijken of ik wat foto's voor je kan maken. De gebroeders Nassau zijn inderdaad ook heel goed, begreep alleen dat je er als nieuwe klant niet zo gemakkelijk meer tussen komt maar dat kan ik uiteraard ook verkeerd begrepen hebben.
poppekontje schreef:Ik heb net contact gehad met een hoefsmid. vertel even niet wie het is vanwege onderstaande tekst
Over 2 weken komt hij mijn paarden doen.
Rob van Nassau wil niet komen. Heb wel eens wat woorden met hem gehad en hij is te eigenwijs om het uit te praten. Waarom zou hij ook![]()
Als je de beste bent van heel de wereld dan zweef je boven alles en iedereen uit en duld je geen tegenspraak. Ging overigens niet over de kwaliteit van zijn hoefbeslag maar over het maken van afspraken met hem.
Ben heel benieuwd naar deze smid.
Ben wel blij dat hij komt. Als Rob nu maar niet moeilijk gaat doen tegen deze hoefsmid dat hij mijn paarden niet mag doen.
Tegen de dierenarts van Visdonk heeft Rob nml. ook al verteld dat ze mij niet meer mogen helpen.
Ik weet het .. Het slaat als een tang op een varken.
Nou, de dierenarts helpt mijn paarden wel. Ben ook al jaren klant van hem en nog nooit problemen gehad.
Maar als je Rob van Nassau heet en iemand heeft een keer een discussie met hem gehad . Ja, dan is het logisch dat heel de wereld tegen mij moet zijn.
Arme ik