Ben me alvast aan het orienteren aangezien ik zelf een jong paard heb die volgend jaar beleerd mag gaan worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antoinette schreef:Even terug moest ik bij Marcel Beukers op stal wezen voor een fotoshoot omdat mijn instructice een jong paard wilde verkopen van haar die daar beleerd was.
Marcel Beukers is een bekende en gevestigde naam hier in Noord-Holland en ik kan ook niet zeggen dat het paard keurig en professioneel beleerd was.
Meer info: www.stalbeukers.nl
FlairS schreef:Antoinette schreef:Even terug moest ik bij Marcel Beukers op stal wezen voor een fotoshoot omdat mijn instructice een jong paard wilde verkopen van haar die daar beleerd was.
Marcel Beukers is een bekende en gevestigde naam hier in Noord-Holland en ik kan ook niet zeggen dat het paard keurig en professioneel beleerd was.
Was het paard nou wel of niet keurig en proffesioneel beleerd bij Beukers
FlairS schreef:Antoinette schreef:Even terug moest ik bij Marcel Beukers op stal wezen voor een fotoshoot omdat mijn instructice een jong paard wilde verkopen van haar die daar beleerd was.
Was het paard nou wel of niet keurig en proffesioneel beleerd bij Beukers
SemiR_4_LiFe schreef:stoeterij het centrum zou een hele goede keuze worden
( semir staat daarnaast)
SemiR_4_LiFe schreef:uuhhm de site weet ik even niet,
de stal ligt in Wijdenes, ze fokken daar ook paarden.
Crack C is ook van die mensen, en die dochter geeft les.
ik ga er morgen ochtend heen, dus dan weet ik meer