hulp gezocht bij paarden voeren in Bleiswijk (6-7 weken)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lightmorebh

hulp gezocht bij paarden voeren in Bleiswijk (6-7 weken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 21:53

Hallo,

Ik zit met een groot probleem. Ik sta met mijn 4 paarden op een eigen stalletje bij mensen thuis. Normaal voert de vrouw des huizes mijn paarden 's ochtends. Maar nu komt het Ze heeft allebei haar benen gebroken en ze mag minimaal 5 weken niet lopen. Dus ze kan niet voeren en haar man gaat al zo vroeg weg dat het te vroeg is. Nou kan ik zelf deze week voeren want ik heb vakantie maar daarna moet ik ook gaan werken en ik begin om 7 uur . Dus ik red het echt niet om 's ochtends te gaan voeren. en de kinderen zijn nog te klein om het te doen. Nou zoek ik dus iemand die tegen een kleine vergoeding mijn paarden wil voeren en in de paddock zetten. Ik heb 2 grote pony's die verder niks doen en heb 2 shetlanders waarvan de 1 weleens losse benen of tanden heeft. Dus ik zoek wel iemand die goed met paarden om kan gaan en ook een groot verantwoordelijks gevoel heeft. Mijn paarden staan in bleiswijk. In het weekend kan ik het zelf doen dus het gaat alleen om doordeweeks.

Dus wie kan mij uit de brand helpen?
Laatst bijgewerkt door Karin op 19-08-06 01:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

shadowflower

Re: noodkreet !!!!!!!!!!!!!!! wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:21

je kunt toch gewoon voor je naar je werk gaat rond 6 uur de paardjes voeren .... die beesten hebben toch ook geen horloge om ... en met plannen kan alles ^^

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 23:26

ja dat weet ik ook wel maar ik heb al moeite met opstaan en moet ook nog 3 honden uitlaten en ik moet 15 minuten rijden met de scooter kijk 1 week red ik wel maar 6 tot 7 weken achter elkaar echt niet want normaal sta ik om 6 uur op. En na 3 weken ben ik gesloopt. En wil ook normaal kunnen ontbijten in de ochtend dus vandaar dat ik iemand zoek. de tijd maakt ook niet uit kijk voor half 10 moet het wel gebeurt zijn. En als haar man weg gaat krijgen ze rond 4 uur en dan zit er echt te lang tussen want ze krijgen maar 2 x per dag.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:28

tja je moet er wat voor over hebben, ik sta dagelijks als ik moet werken ook om 5.30 op, om twee honden buiten te laten, twee paarden te voeren en te ontbijten.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 00:57

Wat is er mis met er iemand voor zoeken ? Er is vast wel iemand die toch wel zo vroeg eruit is en een extra zakcentje wil verdienen. Dat is nog eens wat anders dan een krantenwijk. Om dan meteen te suggereren dat TS niet voldoende over heeft voor haar paarden vind ik echt onzin...

Succes met zoeken !

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 01:19

Heb je al een oproep gedaan op Marktpl.?
Zo iemand moet toch te vinden zijn!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 01:23

Als het dichterbij was geweest had ik het met alle plezier gedaan voor je!
Maar helaas is zoetemeer echt te ver.

daffene

Re: hulp gezocht bij paarden voeren in Bleiswijk (6-7 weken)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 01:39

hier hetzelfde helaas...

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:05

staan allen jouw paarden daar in pension? Hebben de mensen zelf geen dieren? Of misschien een bevriende buurman of -vrouw?
succes

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 12:03

Nado schreef:
Wat is er mis met er iemand voor zoeken ? Er is vast wel iemand die toch wel zo vroeg eruit is en een extra zakcentje wil verdienen. Dat is nog eens wat anders dan een krantenwijk. Om dan meteen te suggereren dat TS niet voldoende over heeft voor haar paarden vind ik echt onzin...

Succes met zoeken !

dank je wel kijk ik ga hier niet beschrijven hoe heel mijn leven eruit ziet ik vraag alleen om hulp
Laatst bijgewerkt door lightmorebh op 19-08-06 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 12:07

rhijnauwen schreef:
staan allen jouw paarden daar in pension? Hebben de mensen zelf geen dieren? Of misschien een bevriende buurman of -vrouw?
succes

Ja mijn paarden staan alleen daar . de mensen hebben zelf kippen en vissen en daar zorgen de kinderen voor maar zoals ik al zei vind ik het niet verantwoord om het de kinderen te laten doen. Ja we zijn ook al aan het denken over buurmannen of vrouwen.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 12:10

timokyana schreef:
tja je moet er wat voor over hebben, ik sta dagelijks als ik moet werken ook om 5.30 op, om twee honden buiten te laten, twee paarden te voeren en te ontbijten.

Ik zeg toch niet dat ik het er niet voor over heb het liefst doe ik het zelf maar het gaat gewoon niet lukken. Ik heb ook nog een oude hond thuis en dar ben ik 's ochtends minstens een half uur mee bezig met uitlaten(gaat niet zo hardt) en met eten geven.

Heidi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:16

Je hoeft je niet te verantwoorden tegenover vreemden, ben ik helemaal met je eens. Er wordt wel erg snel geoordeeld zo he.
Voorheen woonde ik vlak bij Bleiswijk dan had ik het zeker gedaan voor je, wat is nu die paar weekies toch? Maar Drenthe is iets te ver voor mij. Knipoog

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 12:18

nee dat vind ik ook maar als ze zo reageert leg ik het liever uit misschien snapt ze het dan.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:07

misschien is hier een staltopic van een pensionstal bij jou in de buurt? Er zal toch weliemand in de buurt wonen die jou een paar weekjes wil komen helpen?!
heel veel succes!

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:11

Ba ba ba wat een gezeur al zal ze er tijd voor hebben dat maakt iedereen toch voor zichzelf uit Boos!

Maar succes met het zoeen van iemand en waarschijnlijk heb je meer kans op mp...