Berghof heeft inderdaad mindere prijs kwaliteit verhouding, bodems van rijbakken zijn vrij slecht. Maar de verzorging van je paard is er wel goed, als je daar 4 kilo voer wilt krijg je die ook. Kun je van Bienvenue niet zeggen, en ik vind het wel prettig als je paard ook je écht eigen paard blijft. Verder denk ik dat de goede pensionstallingen in de buurt erg schaars en erg duur zijn. Er zit genoeg, maar heel veel voldeed toch niet aan mijn eisen.
Je hebt richting Loon op Zand van de braak zitten, en even verderop zit "stal de kommer" of iets dergelijks. Over de laatste heb ik laatst bij de hoefsmid erg positieve verhalen gehoord, en dat was ook echt niet duur. Dan zit tegenover manege het Zandeind nog De Jong. Tja ik heb vooral veel negatieve verhalen gehoord vanuit de omgeving hier over heel veel stallen (meer weten pb). Maar natuurlijk staan op die stallen ook tevreden mensen, maar net wat he belangrijk vind.
Eerst bij Berghof gestaan, prima verzorging, superdichtbij voor mij, geweldige uitrijmogelijkheden, maar de kwaliteit van de rijbodems... Sta nu helemaal in Oosteind en dat bevalt nog steeds super.