Wie heeft er goede ervaringen of maakt wellicht fantastische foto´s. Ik wil heel graag van mijn pony een aantal hele mooie foto´s waarop zijn sprekende hoofd en zijn totale uitstraling naar voren komen wellicht aangevuld met een aantal mooie enigszins kunstzinnige of anderszins mooie foto´s.
Super al deze reacties! Omgeving is inderdaad misschien wel handig, het is in Amerongen wat precies tussen Utrecht en Arnhem ligt.
Laatst bijgewerkt door boevie op 14-08-06 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt
vanillia fotografie vind ik tot nu toe nog de beste.. ik heb er nog niet veel gezien, maar deze staat altijd nog in mijn hoofd.. zoek anders naar faniek op bokt, daar zie je in haar profiel ook leuke foto's staan!
Allebei sites van een goede kennis van ons, hele spontane gezellige meid. Zij maakt mooie/professionele foto's en is ook professioneel in visagie, styling en hair. Wat zij dus ook kan, is jou heel mooi maken en jou samen op de foto zetten met je paard. Zij heeft leuke reacties gehad van mensen die zelf ook eens heel professioneel opgemaakt op de foto wilden met hun paard.