Zomerbaantje in het buitenland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nimue

Zomerbaantje in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 12:06

Ik weet het, het is nog vroeg, maar laat ik dit keer eens op tíjd beginnen met zoeken... Knipoog
Ik ben bijna afgestudeerd en ga waarschijnlijk binnenkort een of ander rottig baantje moeten aannemen, maar omdat ik volgend jaar september de lerarenopleiding wil gaan doen kan ik voor de zomer wel iets leuks zoeken... en ik zou dus graag iets in het buitenland doen! Het liefst in een engelstalig land, omdat dat me het meeste aanspreekt (dat heb je als doctorandus Engels, hé Knipoog).

Waar ben ik naar op zoek? Alles dat een beetje leuk en gezellig is. Het hoeft niet veel te betalen, maar ik wil er ook geen geld op moeten toeleggen zoals bij heel veel organisaties van je verwacht wordt. Kost en inwoning + reiskostenvergoeding zouden wel heel fijn zjn. Het soort werk maakt me niet zoveel uit, als het maar met mensen of dieren is. Denk aan ponykampen begeleiden, animatiewerk, ergens op een stal werken, noem maar op! Ik heb ervaring met groepen kinderen (heb gewerkt als natuurgids met klassen uit het basisonderwijs) en ik ga al 16 jaar met paarden om.

Dus... zijn er mensen die zelf een keer een leuk baantje gehad hebben en mij een goeie tip kunnen geven?