pensionstal omgeving Hilversum

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mro

pensionstal omgeving Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 10:49

Hallo allemaal,

Ik ben alweer een aantal maanden op zoek naar een goede, liefst kleine, pensionstal voor mijn paard in de buurt van Hilversum. Ik heb al een heel aantal stallen bezocht. maar het is het allemaal nét niet. Heeft iemand van jullie informatie over stal Spijker bij afslag H'sum-Noord of De Kamphorst (hoorde dat de stallen erg klein zijn). Het is erg belangrijk dat de bodem goed is ivm revalidatie.
Alvast bedankt!

eekhoornerik

Re: pensionstal omgeving Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:00

In Loosdrecht zijn er ook heel veel kleine stallen, enige nadeel is dat ze geen van alleen een binnenbak hebben. De Kamphorst zelf ken ik niet maar ik weet wel dat ze helemaal geen land hebben en dat de paarden dus dag en nacht op stal staan...

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:21

VSW -> EA Gezocht: Diensten

mro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 14:39

De afgelopen 2 jaar geeft hij ook niet op de wei gestaan ivm revalidatie en herstek na operaties, en aan de hand grazen vind ie ook prima. Maar een binnebak is wel een vereiste...
Maar bedankt voor je reactie!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:11

stal prinsenburg in Hollandse Rading heeft een supergoede eb en vloed bodem.
goede verzorging, mooie accomodatie, alleen geen weidegang/paddocks.
is geloof ik niet heel goedkoop alleen...

makima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 00:07

hoi de kamphorst ken ik wel heeft 1 goede buitenbak en 2 goede binnenbakken maar voor de sfeer en de prijs wil je daar niet staan ga eerst maar even een paar keer kijken dan ben je wel genezen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 17:52

Ik werk bij de Kamphorst.

We hebben twee binnenrijbanen, een daarvan wordt veelal gebruikt voor de manegelessen, maar de andere (Agterberg bodem) is bijna altijd vrij voor de pensionklanten. Ook is er een buitenrijbaan van 20 x 60 m, met Agterberg bodem. Daarnaast ligt een springtuin/grote paddock.
Er wordt drie keer per dag krachtvoer gevoerd en 2/3 keer ruwvoer. Op alle dagen, uitgezonderd van de zondag, worden de stallen uitgemest. Zondag wordt er opgestrooid. En dat vanaf 285 euro per maand. Ga maar eens bij andere stallen informeren. Die hebben niet zo'n mooie accomodatie en betaal je vaak veel meer!

mro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 14:53

Maar ik hoe groot zijn de stallen bij de Kamphorst? Mijn vriendin wilde er niet heen omdat ze erg klein waren... Verder klinken de voorzieningen wel goed. Als de sfeer dat nou ook is...

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:08

De stallen zijn 3 x 3 meter, een vrijwel standaard maat. Verder vind ik wat betreft de sfeer dat je niet moet afgaan op meningen van anderen, maar dat je die zelf moet ervaren. Je kan altijd een keertje komen kijken. Ik weet alleen wel dat er een wachtlijst is.

makima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:12

de stallen hebben 3 muren en de meesten hebben niet eens contact met elkaar vanwege de muur. ik persoonlijk wil mijn paard niet eens tussen 3 muren het is en kudde dier en geen alleenganger. Je moet inderdaad zelf gaan kijken maar als je er eenmaal staat dan kan je niet zo een twee drie weer weg. en het is niet alleen maar mooi maar het moet ook goed zijn er staan een paar kennissen van mij daar en die zijn niet zo tevreden als het om hun paard gaat. dus ga eerst zelf kijken en geloof niet alles wat beloofd wordt want voor veel dingen moet je apart betalen.

mro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 09:37

Bedankt voor al jullie berichten en adviezen. Ik sta nu op de wachtlijst van de Heidehoek en hopelijk kunnen we daar snel terecht. Nogmaals dank!