Gezocht: voor volgend jaar alvast.
Stage in het buitenland. Liefst ook buiten Europa. Als het even kan in Australie, of misschien Zuid-Afrika. Wat de bezigheden zoal moeten zijn maakt niet uit, we doen de opleiding Dierverzorging. Beide zijn we paardengek, ik rijd 8 jaar en mn vriendin 1 jaar. Ik zou dus wel graag een stage met wat niveau hebben als het om paarden zou gaan. Verder zou het niet zoveel uitmaken, roep maar als je iets weet.
Het liefst in een omgeving met bijvoorbeeld nederlandse eigenaren, of iig goed engels-sprekend.
Iets van trektochten begeleiden lijkt mij helemaal het einde, maar eigenlijk is in dit stadium alles nog welkom!
Hoeven niet ergens ingeschreven te zijn, geldt niet voor het buitenland. Wel kost en inwoning, en als het even kan iets te verdienen, maar dit hoeft niet per se! Als het ons maar niet veel meer gaat kosten dan de vliegreis!
Het gaat hier dus om 2 gezellige meiden die de opleiding Dierverzorging doen. Wij zitten dan tussen het 3e en 4e jaar in. We zoeken een stage voor ong 5 weken, + nog een weekje vakantie.
Iemand een idee waar we stage kunnen lopen?