Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Qimm schreef:bleeren...
_Diesel schreef:Qimm schreef:bleeren...
ze heeft dyslexie, staat in haar onderschrift.
Waarom MOET je je paard zelf beleren? Is er geen instructeur of instructrice in de buurt die je kan helpen?
Shanna schreef:ik noem het eerder msn taal...
Qimm schreef:bleeren...
RUBYWHITE schreef:In lunteren zit toch de Nieuwe Heuvel vlakbij ? Zij beleren ook paarden en pony`s en je kan er ook lessen volgen. Hun website is wel onder www.denieuweheuvel.com te vinden geloof ik
aerdenhout1 schreef:Is het de fjord uit je profiel waar je het over hebt????Dan ziet het er niet zo naar uit dat je er bang voor bent aangezien je hem daar het steigeren aanleerd! Of is dat voor er iets gebeurde? En waar ben je dan zo bang voor??? Trouwens, een paard leren steigeren is niet zo'n heel goed idee omdat ze het natuurlijk ook tegen je kunnen gebruiken!Geef eerst eens aan wat er nu is gebeurt dan heb je denk ik meer kans dat mensen je kunnen helpen!
Bienotje schreef:Een tip, je kunt niet besparen op de ´scholing´ van je paard. Helemaal als je iemand zoekt die jouw kan helpen met je vertrouwen terug te winnen. Ondanks de kosten lijkt het me voor jouw echt ideaal als je instructeur/ instructrice dit doet. Die kunnen je daarna in de lessen weer verder helpen en weten ook al genoeg over jouw en je paard.
Let wel: ik vind het super dat je besluit dat je het beleren uit handen wilt geven. Maar pas erop dat je niet in zee gaat met iemand die er minder voor vraagt, maar ook minder kennis van heeft. Het gaat niet altijd op, maar over het algemeen betaal je toch wel voor kennis en ligt dat niet voor het oprapen.
Succes met zoeken naar iemand die je kan helpen. Inderdaad op marktplaats en in de plaatselijke supermarkt kun je een heel eind komen. Even een laatste hint: stel je advertentie op in Word met spellingscontrole. Economisch gezien komt jouw bericht met de vele typ- en spelfouten niet zo serieus over. Ik zou er in ieder geval niet op in gaan, als ik iemand zou zijn die je ermee kan helpen als ik eerlijk ben.
Succes!
Bienotje schreef:Tja, longeren en poetsen is héél iets anders dan een paard inrijden. Dus wat dat betreft hoop ik voor je dat je nog niet te vroeg aan het juigen bent. Succes in ieder geval!
mijntjuhh schreef:mooi dat je erover heen gekomen bent! heel veel succes nog met je paardje!