Wie kan mij helpen met verkeersmak maken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Wie kan mij helpen met verkeersmak maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 08:38

Hallo bokkers,

Ik wil ontzettend graag endurance gaan rijden, maar mijn pony is op buitenritten totaal niet op zijn gemak. Zolang er echt geen verkeer langskomt gaat het redelijk. Niet om over naar huis te schrijven, maar oke. Als er dan maar een ding langs is gekomen, gaat het helemaal de mist in en kan ik niks meer met hem beginnen. Hij word dan ook niet meer rustig. Hij spant zijn spieren aan, zet grote neusgaten op en gaat blazen. Zodra hij maar denkt dat er dan weer iets anders aan komt, wil hij er alleen maar vandoor.

Ik ben via deze weg eigenlijk op zoek naar iemand die mij zou willen helpen met het verkeersmak/buitenrij-mak maken van mijn paardje.

Je moet dus wel ervaring en een portie durf hebben, want hij is echt niet makkelijk.
Verder met rijden wel hoor, maar buitenritten lukken ons maar niet, terwijl dat het liefste is wat ik doe.

In het bos is hij verder wel rustig, dat is het rare.

Het gaat om een 6 jarige e-pony van 1.51m.
Graag uit omgeving Weert omdat mijn pony dan op zijn stal kan blijven staan.
Van verder weg mag je ook reageren, dan kijken we gewoon even wat de mogelijkheden zijn.

Wie o wie helpt mij, mijn endurance droom waar te maken?

Alvast bedankt.

Boktpony

Re: Wie kan mij helpen met verkeersmak maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 12:42

is het niet een idee om een buitenrit maatje te zoeken met een super straat mak paard? zo leert hij dat er niks engs aan is Haha!

Ania

Re: Wie kan mij helpen met verkeersmak maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 00:41

als je niemand vind hou ik mij aanbevolen. groetjes ania