Gez: Betrouwbare gezellige (vakantie)stalling in Drenthe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bijtje

Gez: Betrouwbare gezellige (vakantie)stalling in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 21:36

Dit jaar ben ik afgestudeerd en nu vind ik het tijd om eens even te gaan ontspannen. Daarom wil ik graag met mijn paard een aantal weken naar Drenthe.
Ik zoek dus een plaats (liefste bij Assen in de buurt) waar ik mijn paard kan stallen. Waar ik ook eventueel goede dressuur(spring)les kan krijgen en waar in ieder geval de mogelijkheid is om lekker buiten te rijden. En het liefste ook mensen die het leuk vinden om mee naar buiten te gaan.

Uiteraard betaal ik gewoon stalling en eventueel wil ik ook wel helpen op stal of met het rijden van paarden (heb veel ervaring met paarden)

Paard moet op stal kunnen en elke dag weidegang. Prive of bedrijfsmatige stalling maakt niks uit.

Het paard is heel braaf en lief tegen andere paarden.

Als je iets weet en wellicht ook een adres weet waar ik kan verblijven laat het mij dan weten, wellicht kunnen we dan eens samen op buitenrit!!!

WendyBZ

Re: Gez: Betrouwbare gezellige (vakantie)stalling in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 22:25

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 00:06

Hoi!
Je kan kijken bij www.hetamerveld.nl ze hebben pensionstalling en mooie uitrijmogelijkheden. Ik werk er en ik rij zelf o.a. in hooghalen dus misschien kunnen we samen rijden Lachen Telefoon nummer staat op de site.

Succes!
Marijke.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 01:10

Bij ons in Beilen is nog wel plaats.
We zitten vlakbij het Dwingelerveld en Terhorsterzand mooie gebieden waar je uren rond kunt rijden!

meer info via pm!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:30

Je zou eens kunnen informeren bij de Barrage in Annen, vlakbij Assen. Het is een kleinschalige privémanege met maar iets van 6 boxen waarvan er volgens mij wel een paar leegstaan nu. Er is een mooie binnenbak/buitenbak en je zit zó in de oneindige bossen/heidevelden.
Kijk eens op de site van de Brinkruiters, ik meen www.brinkruiters.nl , dat is de rijvereniging die er rijdt. Ik heb een weide in de buurt dus kan je eventueel begeleiden met buitenritten.