GZ werk in de paardensector omg Ommen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Renee91

GZ werk in de paardensector omg Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 12:25

Hallo,
Ik ben opzoek naar een leuk baantje in de paardensector. Heb veel ervaring met de omgang van paarden, de verzorging en het trainen. 15 Jaar en woon in Beerzerveld (Ommen)

Heb vele paarden van particulieren getraind, van groene paarden tot een ZZ-licht opgeleid paard, van een dartmoor tot kwpners. Op dit moment heb ik 3,5 jarige ruin in mijn bezit die ik groen heb gekocht en inmiddels de basisgangen kent.
Springen doe ik ook met veel plezier en een crossterreintje rijden vind ik ook erg leuk. In het mennen ben ik nog niet zo thuis, maar sta overal voor over en vind het erg leuk om mee te gaan op rit.
Vaak mee gegaan op concours als groom, o.a. in de klasse Z2 dressuur.

Ik ben parttime medewerker geweest in een grote ruitersportzaak waar wij ook een aantal cursussen kregen over producten. Hierdoor erg veel kennis opgedaan.
Een jaar geleden ook met veel plezier bosritten begeleid, kinderlesjes gegeven en ben in het bezit van een ruiterbewijs. Afgelopen jaar een cursus gehad in het freestyle, voornamelijk het grondwerk wat mij erg aansprak. Hier ook zeker mee verder gegaan en pas het nog dagelijks toe bij paarden die erg onbetrouwbaar zijn, maar ook bij mijn eigen paard.

Denkt u aan mij iets te hebben, ik heb op het moment vakantie en ga daarna verder met mijn havo.

Ik ben alleen in het bezit van een fiets, en kan eventueel gebruik maken van het openbaar vervoer mits het vergoed word. Over een klein jaartje kan ik mijn scooter starten.

Mail me gerust dan neem ik verder contact op.
spijker91@hotmail.com

Siempie

Re: GZ werk in de paardensector omg Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:27

EA CO --> EA Diensten