Op dit moment staat mijn paard Romanov (net 4 geworden) lekker 2 maanden te genieten van zijn jeugd in de wei (bij deze temperaturen staat hij er 's nachts in en overdag rust hij uit in zijn relatief koele stal).
Begin september wil ik hem weer heel rustig aan gaan oppakken.
Vanaf dat moment zou ik hem heel graag af en toe (1x per 2 weken denk ik) mee willen nemen naar een andere stal, waar ik dan les kan rijden bij een prettige en goede instructeur of instructrice.
Bij ons op stal is het namelijk helaas niet mogelijk je eigen instructeur van buitenaf les te laten geven.
Maar het is natuurlijk ook wel goed om regelmatig elders te rijden.
Ik zoek een instructeur/-trice die vooral mij kan helpen een betere zit te ontwikkelen. Ik heb nogal wat ingesleten gewoontes in mijn rijden waar ik toch nog graag vanaf wil. Het welzijn van mijn paard staat overigens voorop, ik ben geen ruiter die koste wat kost hogerop wil komen in de dressuur (daar heb ik ook het talent niet voor vrees ik!)
Maar goed, ik wil heel graag leren en mijn jonge paard op een goede manier opleiden om dressuurwedstrijden te gaan rijden op termijn. Ik heb geen haast, maar zou wel graag zoveel mogelijk uit mijzelf en mijn paard willen halen. De instructie die ik nu krijg is niet erg wedstrijdgericht, en dat is iets wat ik wel graag zou willen, zodat ik leer om de dressuurproeven op een goede manier te rijden en mijn paard zo goed als mogelijk is voor te stellen.
Dus ben je (of weet je) een geschikte instructeur of instructrice voor mij, liefst in een straal van een kilometer of 30 van Alphen aan den Rijn, laat het me dan weten in deze topic of via PB.
Bedankt!!!
Laatst bijgewerkt door Odin op 18-07-06 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt