Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orsini schreef:ik ben ook bij hem geweest moet zeggen dat ik meer tevreden ben over Henk Goosen. Je mag me pb-en voor het nummer
voordeel is dat henk bij je langskomt en laarakker niet. Vind laarakker ook af en toe iets te zweverig, maar dat is persoonlijk. Moet zeggen dat hij wel mijn paardje goed had behandelt, maar Goosen had nog meer effect
mistiquem schreef:Hoi Marfiek, ik ben zelf ook 2x bij Eric Laarakker geweest, d.w.z. de praktijk, want mijn paard is behandeld door Eva Keeman. Denk dat mijn paard er wel zeker baat bij heeft gehad, maar of het ook echt alles heeft verholpen dat denk ik niet.
Ben ook een keer bij Henk Goosen geweest, maar dat vind ik een sjacheraar. Hij heeft op zich niet veel tijd nodig, maar je mag toch aardig wat betalen en nog zwart ook. Dat vind ik wel erg raar voor een dierenarts. Had gehoord dat hij dierenarts is, maar denk dat dit niet het geval is.
Als je dan naar een holistische dierenarts wil, zou ik toch naar de praktijk van Eric Laarakker gaan. Eric heeft wel zijn papieren. Er lopen in de praktijk meer mensen die paarden behandelen die niet de papieren hebben, maar wel bepaalde dingen van Eric geleerd hebben en als ze twijfelen vragen ze Eric ernaar te kijken.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Succes en sterkte ermee.