stalling omgeving a'dam??????????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sox

stalling omgeving a'dam??????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 19:41

Wie weet een leuke stal in de omgeving van Amsterdam???????????????

Ik woon er zelf en weet dat het niet makkelijk is iets te vinden. Heb al wel wat op internet gespeurd. Maar met name reacties van mensen die ergens staan waar ze het ontzettend naar hun zin hebben, of iets leuks weten wat niet op internet te vinden is zijn meer dan welkom!!!!!!!!

Ben dus op zoek naar.....
Een niet te grote stal, rond de 10, 20 paarden ofzo, maximaal een stuk of 50 zoiets; een goeie bak waar je onder alle (of bijna alle Knipoog) weersomstandigheden kan rijden (buiten of eventueel binnen); volpension; weidegang (buiten en weer binnen zetten moet erbij zitten, daar loop ik nu dus tegen aan); en het zou mooi zijn als je een beetje uitrijmogelijkheden hebt, maar is geen vereiste.

Mijn paard staat nu op stal in Assendelft en is dus voor mij ongeveer de rijafstand waarin ik iets zoek (heb een auto).

Wie weet wat leuks!!!!!!!!!!????????????!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes!

Yorghos

Re: stalling omgeving a'dam??????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:05

Dit topic hoort op Eenmaal Andermaal.
Ik heb even getemd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:59

-> EA Diensten

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:08

Wij hebben op het ogenblik een stal vrij maar ik denk dat het iets te ver weg is.Wel zitten we op twee minuten loopafstand van het station Heemstede Aerdenhout.Voor foto's,kijk in mijn profiel.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:10

In Diemen zitten een heleboel maneges/ pension stallingen..

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:04

Is Vrouwenakker een goede afstand voor je? Het is ongeveer 15 km vanaf amsterdam zuidoost (afrit Sloten), vlakbij Aalsmeer. Ik werk in Amsterdam en vind de afstand zelf wel goed te doen.

Bijna alles is mogelijk bij mij op stal, het is erg kleinschalig, er zijn ongeveer 5 personen die rijden, de rest heeft hun paard in de opfok staan (stuk of 20 paarden in totaal, waarvan 9 bereden). We hebben 12 stallen dacht ik en verder 25 hectare weidegang, welke zomer en winter en ook 24/7 beschikbaar is. We hebben een eb en vloed bak. Zowel Halfpension als Volpension is mogelijk, echter moet je wel het liefst je eigen biks kopen, en dat klaarzetten. Dit omdat iedereen wat anders wil voeren. Je kan hier mooi buitenrijden langs de Amstel, het is wel een gewone weg, zonder bossen enzo, maar hij is wel redelijk autoluw, omdat het meeste verkeer aan de overkant van de Amstel rijdt. Het Amsterdamse bos is op ongeveer 10 trailerminuten.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:45

Kennis van me heeft nog plek op kleine pensionstal.
Voornamelijk eigen paardjes.
Volpension, verlichte buitenbak aanwezig.
Weidegang ook.