Gezocht: hulp voor het ''inrijden'' omgeving Varsseveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Gezocht: hulp voor het ''inrijden'' omgeving Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 18:55

Citaat:
Hoi

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar iemand die mij 1 a 2 keer per week wilt gaan helpen met het ''inrijden'' van ramona.

hier wat informatie over ramona:

Naam: ramona
Ras: zweeds warmbloed
Leeftijd: 7 jaar
Geslacht: Merrie
Stokmaat: 1.60 meter
Karakter: Ramona is een levendig paard, dat de ene keer luistert en de andere keer haar eigen wil door drijft.Ze probeert erg haar best te doen voor je en is opzich best leergierig.

Waarom ik dit doe is omdat ik toen ik met ramona begonnen ben niet goed nagedacht heb over hoe het inrijden moest en heb ik haar ''verpest.'' Ik wou het toch uiteindelijk weer goed doen, en daarbij heb ik goede hulp nodig,want als ik haar weer alleen wil inrijden gaat het gewoon niet goed.

De hulp : moet zowiezo al goede ervaring hebben met inrijden moet minimaal al 3 jaar rijden en ouder als 15 zijn.
Moet kunnen luisteren naar mij maar moet er ook voor kunnen zorgen dat ik ervan leer, dat ik uiteindelijk ook gewoon mag helpen.
Nadat ramona goed is ingereden heb ik geen vaste hulp meer nodig maar als het klikt tussen jou&mij&Ramona kun je misschien blijven helpen.

Hierbij 2 foto's van ramona
1 daarvan is een ruiter op haar rug en de andere is gewoon lekker in de wei zonder ruiter of dergelijke op haar rug.

Afbeelding
*Van een maand 3 a 4 geleden denk ik

Afbeelding

Als je meer informatie wilt,of je bent geinterresseerd kun je altijd pb-en of je zet je bericht in dit topic Knipoog Haha!

Groeten Lovelygirly aka Sharon Tong uitsteken

Sim

Re: Gezocht: hulp voor het ''inrijden'' omgeving Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:11

-> EA Diensten