Ponyhandelaar in Barneveld/Lunteren gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur1977

Ponyhandelaar in Barneveld/Lunteren gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 19:34

Ik weet niet of ik het hier goed heb geplaatst maar ik ben met spoed op zoek naar een ponyhandelaar in Barneveld of Lunteren die ook in shetlandpony's doet. Wie kan mij helpen! Of wie weet iemand in Barneveld die onlangs twee zwarte shetlandponyjaarlingen (merrie en hengst) in zijn bezit heeft gekregen?? Laat het mij alsjeblieft weten, het is echt heel erg belangrijk voor mij!

Fleur1977

Re: Ponyhandelaar in Barneveld/Lunteren gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 21:52

Inmiddels heb ik de handelaar gevonden maar de pony's die ik zoek zijn al weer doorverkocht (hadden nooit verkocht mogen worden! we zijn slachtoffer van een oplichter!!) daarom ben ik nu op zoek naar degene die vorige week twee zwarte jaarlingenshetlanders (een merrie en een hengst) heeft gekocht bij deze handelaar in Lunteren! Het gaat om een zwarte merrie en een hengst met papieren van het NSPS, beiden hebben ze als vader Fanster van de Gathe. Als u deze pony's heeft of weet waar zij zijn laat het mij dan alsjeblieft weten!!
Bij voorbaat 1000 x dank!

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:57

jeetje marieke wat erg..ik zal goed op letten voor je, maar neem toch aan dat zo n merrie uiteindelijk wel weer op keuringen verschijnt..heb je het stamboek al ingelicht?

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 22:20

Nee, ik heb het net nl pas gehoord... ik ben echt zoooo boos. Wat hebben we ons weer verschrikkelijk vergist in de mens.... het gaat trouwens niet om onze eigen pony's maar om die van kennissen, Wimpie en Winie maar ik vind het net zo erg hoor.

illy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:26

gaat het hier om dezelfde handelaar als van voorpagina nieuws?

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 13:36

Ik denk het niet, deze handelaar woont in Lunteren en die van het voorpagina nieuws in Ede als ik tenminste het zelfde topic als jou bedoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 00:01

EA GZ RP --> EA GZ DI.

Svp vanaf nu ontopic reageren met tips/aanwijzingen voor dergelijke handelsstallen. Gepraat over het al dan niet opgelicht zijn hoort niet op EA thuis Lachen