Fotoshoot van mezelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitah86

Fotoshoot van mezelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 18:56

Hallo Allemaal!

zoals uit de titel wel blijkt ben ik op zoek naar iemand die een fotoshoot van mij zou willen maken (professioneel of niet is niet van belang net als ervaring, gevoel voor fotografie wel!).
ik vind het vooral belangrijk dat iemand de tijd neemt en dat het een beetje klikt (ik ben niet zo'n fotofan maar zou wel graag mooie foto's van mezelf willen hebben).
daarbij ben ik totaal niet creatief dus ook dat zal van fotograaf/fotograve uit moeten komen!
de locatie maakt niet zoveel uit, ik woon in de buurt van Amsterdam maar kan met mijn ov een heel eind komen (kan ook vanuit overijssel reizen, ben daar zeer vaak).
de prijs is niet het belangrijkste, al moet het natuurlijk wel een beetje redelijk zijn!
als iemand me kan helpen wil ik graag informatie over de tijd die ervoor uitgetrokken wordt, de prijs, het aantal foto's dat gemaakt wordt, hoe deze aangeleverd worden en eventueel een paar voorbeeldfoto's etc.

Alvast bedankt!

Groetjes,

ps. ik heb het sticky al doorgenomen maar merk dat er nog veel meer mensen actief zijn met fotografie, vandaar dit topic!

dancinggirl

Re: Fotoshoot van mezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:22

Jammer dat je wat verder weg woont!
mijn vriend is hier goed in en dingen die jij beschrijft is typisch iets voor hem Knipoog

succes met zoeken!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:26

OEi das wel een beetje ver.. anders had ik wel ineresse om het te komen doen!!

Lorain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 09:30