Luxe stalling omg Den Bosch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Luxe stalling omg Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 22:51

Omdat ik fulltime ben gaan werken en ik dagen ga maken van 10 tot 19 uur, ben ik me een beetje aan het orienteren naar andere stallingen. Dit te meer, omdat in de wintermaanden mijn paard niet buiten komt, mits ik dat zelf doe. Voorheen ging ik s'middags rijden, en kon ik met slecht weer naar de binnenbak, maar dan is het altijd trailer aan koppelen. Daar heb ik straks gewoon niet genoeg tijd meer voor. Wat ik dus zoek is stalling met

*En heeeeellllleeeeee goed buitenbak Haha! maar liever een binnenbak.
*Waar dus de paarden buiten gezet worden, ook s'winters!!
*Spuitplaats vind ik ook erg handig.
*Ruime stallen, heb nogal een groot paard namelijk. Liefst lekker met koppie naar buiten.
*Gezelligheid.
*Waar de stallen gemest worden, zodat je ook een dag kan overslaan.
*Binnen een straal van 10 KM binnen Rosmalen
*Tot +/- 200 euro per maand

Imker

Re: Luxe stalling omg Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:36

www.stal-eijckendonck.nl is van een vriendin van mij.
Ruime stallen, buiten- én binnenbak (buiten 20x60, binnen 20x40), 3 spuitplaatsen, opvoelbox, meer als voldoende weidegang, zomer en winter.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 19:35

Ja ik ken het, maar jammer genoeg boven mijn budget, en daarbij komen dan nog reiskosten.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 15:33

Als je op zoek bent naar de luxe die je wenst, zal het vrij moeilijk zijn (zeg maar: niet mogelijk) om iets goedkopers te vinden met alles wat jij wilt. Dat bedoel ik niet negatief, maar het is hier in de omstreken vrij prijzig en onder 250 euro met alle wensen die je hebt, zal een heeeel moeizame en lange zoektocht worden.

Andere goede stallen met deze faciliteiten ken ik zo niet. Succes met zoeken iig.

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:30

ik heb nog een stal over bij ons in Boxtel, (10 minuutjes van den bosch)
we hebben een buitenbak, een spuitplaats ( gewoon een kraan buiten aan de muur met een slang en ring in de muur waar je je paard aan vast kan zetten), stallen waar het paard met zn hoofd naar buiten kan kijkt, een wei, een loder waar we de stallen mee uitmesten, die ik dan bestuur ( je hoeft dus niet met de kruiwagen te sjouwen e.d). heel veel gezelligheid, leuke omgeving, vlakbij de kampina (gaaf natuurgebied om te rijden).
incl. hooi, stro of soms zaagsel als het stro op is en subli basisbrok.
we zijn geen hele luxe pensionstal hoor. we hebben 6 stallen, en het enige wat we van je vragen is af en toe mee helpen bij de stal ( zoals vegen e.d)
pony's worden s'ochtends gevoerd,(hooi en brok) en s'avonds kan ik ze in overleg voeren, of mijn tweelingzus.
prijs: 180 euro

heb je interesse? bel dan 06*** of stuur een pm
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-07-06 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tel. nummer niet toegestaan, dit kan per pb

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:21

@amsolusa je mag geen telefoonnummer neer zetten maar weet niet hoe ik moet temmen.

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:28

Heb je al aan manege de Groote Wielen gedacht? Ik sta daar ook, en het is een leuke manege en niet te duur. Lachen

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 19:32

Intervarno schreef:
Heb je al aan manege de Groote Wielen gedacht? Ik sta daar ook, en het is een leuke manege en niet te duur. Lachen

Ja, het nadeel is dat jeniet altijd terecht kan en de weidegang erg beperkt.

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:18

Je kunt er van ongeveer half 9 's ochtends tot 11 uur 's avonds terecht. Eerder of later kan altijd in overleg. Lachen De weidegang is inderdaad nog beperkt, dat is waar, maar als heel de weide klaar is, gaat dat geloof ik ook veranderen. Ja

Anders is er in Sint Michielsgestel nog een stalling die aan jouw wensen voldoet. Binnenbak, hele jaar door weidegang, weer of geen weer. Ik geloof ook nog beneden de 200 euro. PM chance hier op bokt daar anders even over, als je misschien geinteresseerd bent. Ze zit geloof ik niet supervaak op bokt, maar ik kan vragen of ze je ev. kan mailen o.i.d. Ja

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 04:00

Intervarno schreef:
Je kunt er van ongeveer half 9 's ochtends tot 11 uur 's avonds terecht. Eerder of later kan altijd in overleg. Lachen De weidegang is inderdaad nog beperkt, dat is waar, maar als heel de weide klaar is, gaat dat geloof ik ook veranderen. Ja

Anders is er in Sint Michielsgestel nog een stalling die aan jouw wensen voldoet. Binnenbak, hele jaar door weidegang, weer of geen weer. Ik geloof ook nog beneden de 200 euro. PM chance hier op bokt daar anders even over, als je misschien geinteresseerd bent. Ze zit geloof ik niet supervaak op bokt, maar ik kan vragen of ze je ev. kan mailen o.i.d. Ja

Ja maar de bak is toch niet altijd beschikbaar. Nu is dat niet zo erg maar als ik tot 10 uur moet wachten om te kunnen rijden van het winter vind ik wat minder aangeziien ik om half 8 pas terug kom van mijn werk.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:31

Intervarno, doel jij op v. Rooij?

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:44

Udo2001 schreef:
Intervarno schreef:

Ja maar de bak is toch niet altijd beschikbaar. Nu is dat niet zo erg maar als ik tot 10 uur moet wachten om te kunnen rijden van het winter vind ik wat minder aangeziien ik om half 8 pas terug kom van mijn werk.

Oké! Ik begrijp het. De binnenbak is inderdaad niet altijd beschikbaar.

imker schreef:
Intervarno, doel jij op v. Rooij?

Ja, ik geloof van wel. Ik bedoel daar naast die handelsstal Ja

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:00

Hmmm, op zich wel een leuke stal, maar de stallen zijn vrij klein en de beluchting houdt te wensen over. De buitenbak vind ik erg zwaar om te rijden.
Ik zou dan eerder gaan voor stal Eijckendonck in Den Dungen. Zit relatief dichter bij, grotere stallen, ideale weidegang.
Het kost íets meer, maar dan sta je wel super.

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:59

@ imker: Heb jij ooit bij van Rooij gestaan? Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar een vriendin van mij heeft er gestaan met haar tinker en die was er erg over te spreken Ja De beluchting, de stalgrootte en de kwaliteit van de buitenbak kan ik dus niets over zeggen, dat zou zeker zo kunnen zijn Ja

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:21

Ja, mijn paard heeft daar een paar maanden gestaan.

Ik denk dat ik je vriendin wel ken, ik heb haar paard (3jarige) naar de Groote Wielen gebracht.

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 20:19

Ja, klopt! Maar ze gaat 1 augustus weer terug naar van Rooij. Ja

annavisser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:01

he ik ben ook opzoek naar een stal in de omgeving den bosch en dan in de richting van vlijmen en engelen ik verhuis binnen kort samen met mijn vriend naar den bosch en wil natuurlijk mijn paardje ook mee nemen alleen kan niet zo veel vinden en ben er nog niet zo bekend weten jullie miss een leuke en goede stal in die omgeving???

groetjes anna

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 09:06

annavisser schreef:
he ik ben ook opzoek naar een stal in de omgeving den bosch en dan in de richting van vlijmen en engelen ik verhuis binnen kort samen met mijn vriend naar den bosch en wil natuurlijk mijn paardje ook mee nemen alleen kan niet zo veel vinden en ben er nog niet zo bekend weten jullie miss een leuke en goede stal in die omgeving???

groetjes anna

Geloof dat er die kant op in Croimvoirt wel wat leuks is. De Leyehoeve bijvoorbeeld.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 22:40

Ik ben voorzien, hier kan dus een slotje op. Bedankt allemaal voor de tips.

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 22:49

Oké! graag gedaan! Lachen

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 01:33

je kan ook kijken op www.leyehoeve.nl een leuke en gezellige pensionstal in Cromvoirt,

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 01:42

TS is voorzien, vandaar een slotje.