[gz]stalling omg roelofarendsveen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

[gz]stalling omg roelofarendsveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 16:02

Hai,Ik zoek stalling omgeving roelofarendsveen.Ik heb 30 jaar in roelofarendsveen gewoont maar ben er nu 3 jaar weg.Ik vraag me af of er in die 3 jaar nog nieuwe stallen bij zijn gekomen.
Ik zoek een stal van min 3x3m.zomers weidegang en in de winter een paddock waar hij wel een aantal uren in mag.
Verder is hij een soort met pensioen,dus hoef er niet veel faciliteiten bij.
Het zou mooi zijn als er een grote buitenbak bij zit waar ik af en toe in kan mennen.En de mogelijkheid om buiten een rondje te kunnen met niet al te veel verkeer.

Ik ken:van wijk-woubrugge
anneke lutz-langeraar
steenwijk-alphen
iressa stables-woubrugge
ripse ruiters-rijpwetering
manege hoogenboom-nieuwe wetering
stal nieuwedijk-oud ade
stal zwetsloot-oud ade

DianneM

Re: [gz]stalling omg roelofarendsveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:22

Is Vrouwenakker/De Hoef te ver voor je of gaat dat nog?

Hier sta ik nu en hier is jaarrond weidegang beschikbaar, 24-uurs of 's nachts binnen, net wat je wil. Bijna alles is bespreekbaar qua stal en weidegang. Ook in de winter worden de paarden buitengezet en weer binnengehaald als je dat zou willen. De stallen zijn bij ons 3x3,5 en er worden nog stallen bijgebouwd voor de winter. Er is een eb en vloed buitenbak en er wordt een gedraineerde paddock en longeercircel nog gemaakt. In de bak mag worden gesprongen en gemend, maar het land is zo ontzettend groot (totaal van 25 hectare) dat je ook gewoon op de wei mag mennen. De straat waarin de stal zich bevindt is erg smal en daardoor autoluw en je kan erg ver als je zou willen (langs de amstel), zelfs helemaal naar Amsterdam. Het Amsterdamse bos is op 10 trailerminuten van de stalling. Er is geen solarium en superdeluxe wasplaats, wel beschikking over een waterslang. Je moet je eigen zadelkast meenemen of maken Lachen De stalkosten vallen echt heel erg mee, mocht je geïnteresseerd zijn, stuur maar een PM.

baudyh

Re: [gz]stalling omg roelofarendsveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 11:54

klikt goed teuntje111,maar dat is toch echt net te ver weg.
niemand iets anders???