Ik ben opzoek naar een zadelmaker die mijn zadel kan opvullen. Mijn paardje staat in Ijsselstein. Gewoon voor een redelijke prijs. Heeft er iemand goede ervaringen met een zadelmaker laat het weten Alvast bedankt!
firma Koch Vasco da gamalaan Urecht (geen website) Best fit http://www.bestfitzadelservice.nl/ firma Bakker Hilversum van Rijs Zevenhuizen (niet echt in de buurt, wel goed!)
ik heb alleen ervaring met dhr. Koch en dat is doorgaans positief! Vooral over van Rijs hoor ik verder erg positieve verhalen. Iedereen heeft denk ik ergens wel een keer een minder fijne ervaring meegemaakt of van gehoord. dat hebben wij onlangs bij een zadelmaker uit Soest, vandaar dat hij er niet tussen staat bij mij)
kan je van harte www.bestfitzadelservice.nl aanraden! vakmensen met uo-to-date kennis. als zij je niet kunnen helpen, zeggen ze dat eerlijk, en hoef je eigenlijk ook niet iemand anders te proberen, want dan kan het gewoon niet. ze zijn ook nog eens heel aardig, en nemen de tijd voor je. succes!
moet je even voor bellen of mailen, denk ik. ze zijn alleen vandaag niet thuis; de zadelmaker staat op een groot concours in breda, en z'n vriendin is zelf op wedstrijd. morgen dus even achteraan? succes