GZ Vervoer Amsterdam-Lunteren NPRS keuring 19 juli

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

batje

GZ Vervoer Amsterdam-Lunteren NPRS keuring 19 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 15:22

Omdat Fleur zich verstapt heeft en misschien niet op tijd goed is voor de keuring in Assendelft ben ik alvast op zoek naar vervoer naar Lunteren op 19 juli, hopelijk is ze dan wel goed Lachen

Helaas kan degene die mij vrijdag de 14e zou brengen niet op de 19e. Dus ik zoek iemand die mij 's ochtends vroeg kan ophalen in Amstelveen (grens Amsterdam, net naast de snelweg) ons naar Lunteren kan brengen en vervolgens ergens in de middag weer terug kan brengen.

Behalve dat ik je eeuwig dankbaar zou zijn, krijg je uiteraard ook een vergoeding (komen we wel uit), een leuke NRPS keuringsdag en hapjes en drankjes tijdens het wachten.
Ik heb evt een trailer, dus als je alleen een B rijbewijs en een auto hebt is dat ook prima..

Imker

Re: GZ Vervoer Amsterdam-Lunteren NPRS keuring 19 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 18:57

Is een (lees: mijn Haha! ) paardentaxi geen optie? Ik wil best proberen er een mooie prijs van te maken en je hebt gelijk assistentie de gehele dag.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 12:30

Ik heb even op je site gekeken en dat ziet er goed uit! Ik denk alleen dat de afstanden wel erg groot worden, denk je ook niet? Lachen

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:25

Ik heb een combinatie vlakbij in Aalsmeer staan, echter kan ik niet op de 19e vrij krijgen Waarom doen ze die keuringen niet lekker in het weekend??

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:41

batje schreef:
Ik heb even op je site gekeken en dat ziet er goed uit! Ik denk alleen dat de afstanden wel erg groot worden, denk je ook niet? Lachen

Ik wil best kijken of ik het schappelijk voor je kan maken. PB me anders even en dan kijken we samen verder.