[GZ] Photoshoot 2paarden omg Ommen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Renee91

[GZ] Photoshoot 2paarden omg Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 13:08

Beste bokkers,
Wij zijn op zoek naar een spontane dame/heer die het leuk vind om met ons een middagje te gaan fotograferen.
Naast een leuke dag zullen we het ook vergoeden voor een leuke prijs.
Paarden staan aan huis, vanuit daar kunnen we een leuke omgeving zoeken. Lijkt het jouw leuk laat het dan even weten.
Groetjes

shabbay

Re: [GZ] Photoshoot 2paarden omg Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:13

Hoi Renee
Lijkt me heel leuk om te doen. Ik ben in het bezit van een digitale spiegelreflex en heb ervaring met het fotograferen van paarden voor in mijn magazine wat ik heb gemaakt voor mijn afstudeerproject van de opleiding Grafisch Vormgeven waar ik ook les heb gehad in de esthetiek van fotografie. Ik kan je mijn tijdschrift mailen dan kun je het doorkijken als een portfolio.

Ik woon in Zwolle dus dat is makkelijk af te reizen! Als je geïnteresseerd bent hoor ik het graag!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:09

Tegen reiskostenvergoeding wil ik graag naar Ommen komen om je paardjes te fotograferen!

Fotografeer ook met een digitale spiegelreflex.
Voor voorbeeld foto's kan je een kijkje nemen op mijn website: www.jw-fotografie.nl

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:11

Ik heb dan wel geen super foto toestel, maar ik kan wel leuke foto's maken, ik woon erg dichtbij dus reiskostenvergoeding is niet nodig.
Ik weet ook niet wat je wensen zijn? Gewoon leuke foto's kan ik wel maken dus, en je krijgt het resultaat in afdrukformaat, zonder logo's of weet ik wat op cd-rom.

pb maar als je intresse hebt Lachen

[edit]
http://garinka.livejournal.com/7471.html#cutid1

Voor een idee, de achtergrond is helaas wel te druk, maar dat kon even niet anders. Zo heb je een beetje idee van de kwaliteit van de foto''s (al heeft mijnalbum ze iets verkleind)

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:44